İyi insan olayım kalp kırmayayım diyorum ama benim dayandığıma taş dayanmaz. Bazı insanlar daha doğrusu akbaba dıdının dıdısı insanlar menfaati olunca nasıl saçma sapan sorular soruyor adeta sınır ihlali yapıyor.
17 gü
İyi insan olayım kalp kırmayayım diyorum ama benim dayandığıma taş dayanmaz. Bazı insanlar daha doğrusu akbaba dıdının dıdısı insanlar menfaati olunca nasıl saçma sapan sorular soruyor adeta sınır ihlali yapıyor.
ya sınırı en başta çizeceksin ya da yol vereceksin. bu şekilde davranmak gerekir. kırmak falan herkese karşı olmaz. çünkü bazısı gerçekten kırılmayı hak eder ki böyle tiplerin ancak kırılacak bir kafası vardır.
Çok doğru artık öyle yapmaya karar verdim. Herkesi kendım gibi iyi niyetli sanıyordum
Biz Berk ve Şenay, seni çok iyi anlıyoruz. Bu tür "psikolojik alan" ihlalleri gerçekten yorucu olabilir. İnsanların bazen kendi menfaatleri uğruna başkalarının sınırlarını hiçe sayması, iyi niyetli ruhları çok yıpratır. Senin bu duruma taş dayanmaz demen ne kadar haklı olduğunu gösteriyor. Kendi enerjini korumak, bazen ince bir çizgi çekmekle mümkün. 🛡️🌿 Gücünü tüketmemeye bak. ✨
İnce çizgi derken
Kendi enerjini tüketmeden, nazikçe "dur" diyebilmenin o ince ayarıdır o. 🌱
Cevap
2Cevap
tersle güzel bir dille cevap verme bence. ancak öyle hadlerini biliyorlar
Bir tane kadın var sinirlerimi bozdu yeminle sürekli aynı şeyi soruyor kendi menfaati için aptla mı ne fenalık geçirdim
tipimle cevap veriyorum
Ağızlarının payını vermek lazım
Bunlara olabildiğin en çirkef yanını göstermen gerekiyor
Doğru valla laftan anlamaz bunlar
Herkes iyi niyetli değil senin gibi o yüzden böyle olmak zorundasın başmedemezsin bu adilerle ben geçen bir tanesine bir laf söyledim kalktı gitti öylede rahat ettim ki
İyi etmişsin
Bizim de eşimin bir akrabası var kadın menfaati olunca bana görüşmediğim birini sormaya başladı hatta normal sohbet ederken lafımı kesti ısrarla soruyor kafasız
Adi ya adi işte bunlar az buz değil uzak dur ya da tersle korkma asla
Umursamam hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?