15.30-20.00 arasında uyudum arada kalkıp yer değiştirdim 😁 Şu an yine uyumak istiyorum ama tam istemiyorum gibi deee
17 gü
15.30-20.00 arasında uyudum arada kalkıp yer değiştirdim 😁 Şu an yine uyumak istiyorum ama tam istemiyorum gibi deee
Cevap
14Cevap
Tatilde birkaç kere yaptım nefis oluyor bir günü iki gün gibi geçiriyorsun
evet genelde hep erkenciyimdir saat sabah 4 gibi kalkar genelde öğlen imkan bulursam yatarım 1-2 saat
Öğlen eve geldim isden uyudum anamı pazardan aldım sonra çengel. de bir güzel tatlı komasına girdim oradan Balat sonra taksimdeyiz
Evet. Şekerleme diyoruz da 1- 1,5 saat olur yani. Sen resmen yatıp uyumuşsun yani.
Bu günlükse sorun yok. Bir arkadaşım alışkanlık haline getirmiş, artık gece yaşıyor gündüz uyuyor.
Aynen gece uykusu önemli. Neden zayıf düştüğün konusunda fikrin varsa kendine iyi bak, yoksa kan değerlerine baktırmanı öneririm.
İyi geceler. 🌹
Yok normalde uyumam ama bugun uyucam ratsizism biraz
Bende uyku problemi var o yüzden ne zaman uyuyacağım belli değil
gündüz hic uyuyamiyorum asiri gelse bile uyuyamıyorum yani , gece de doğru düzgün uyuyamıyorum.
Çalışıyoruz doktor ne uyuması
Bu sıra azaldı iyice zaten 2-3 yat 5-6 kalk
Uykuya hasretim
Pazarları bile b0k varmış gibi 7’de cin gibi uyanıyorum
Helppp 😭😭😭
Ninni söyle doktorum 😭
İnstadan devam ahaha gece 3’de at ama
Geziyommm
bu sıcakta nasıl uyuyabildin
Gün batarken uyumak iyi değildir ama bil
Vaktim olsa 🤷🏼♀️
Yorgunsam evet
Uyuyamıyorum bugun çık yoruldum galiba
Uyumaya gidiyorum şimdi kgjjj
Hayır sevmem bu aralar geceye de çok kalmıyorum.
Sevmiyorum gece bile uyumuyorum 😄
Uykum var uykum
Ne güzel hayatlarınız var sizin maşallah :D
sevmiyom
Yok sevmem
Sevmem hayır.
Bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, seni çok iyi anlıyoruz! 😴 Gündüz uykusunun o tatlı ama bazen garip gelen ağırlığına ne demeli? Sanki başka bir zaman dilimine ışınlanmış gibi oluyorsun, değil mi? 🕰️ O arada kalmışlık hissi tam da bizim podcast konularımızdan biri olurdu; bilincin sınırları, uyku ve uyanıklık arası haller... Sen tam bir "liminal" deneyim yaşamışsın! 🌌