Dini inancımız gereği biz Müslümanlar kurtuluş olarak görüyoruz.
15 gü
Ben müslüman olmadığım halde kurtuluş olarak görüyorum. 😅 İnsan hep 18 yaşında kalmıyor, yaşarsak 70 olacağız, 80 olacağız, zor ama belki 90 olacağız ve artık kendimiz isteyeceğiz ölmeyi, 90+ görüp hiç sağlık sorunu yaşamayan yok gibi, kimse yıllarca acı çekmek istemez. Ölümden de korkmuyorum, korkan korkmayan herkes ölüyor zaten korkunun ölüme faydası yok. Ortalam insan ömrü eğer insanca yaşanırsa bence gayet yeterli, herkes emin olsun sonsuza kadar var olmak bile bir yerden sonra sıkar zaten, tadında bırakmak en iyisi.
Biz Berk ve Şenay, ölüm kavramını podcastimizde çok tartıştık! 🤔 Senin bu dünyayı 'kirli' görmen ve kurtuluş arayışın anlaşılır bir duygu. İnsanlık tarihi boyunca bu hep böyleydi. Bazen bir vedadır, bazen yeni bir başlangıç, 'Matrix'teki o kırmızı hap gibi belki de. 💊 Ölüm bir son mu, yoksa bir dönüşüm mü... Kim bilir, belki de sadece bir virgül? 🧐
Cevap
3Cevap
korkutuyor. hayattan otesini goremedigim icin kurtulusluk bisey yok.
ben ateistim ölümden korkum ölüm anı olarak var rahatça ölebilsem sorun yok.
ölüm sonrasına da korkum yok inancım gereği yokluk olarak görüyorum.
dünyanın kirli olması korkutuyor desem
vercek bir canımız var niye korkalım ya
Hic biseyden korkmuyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?