Ben Kafada garsonluk yapıyorum kafe ismini boşverin rahat mısınız ve yaptığınız işten memnun musunuz
18 gü
Ben Kafada garsonluk yapıyorum kafe ismini boşverin rahat mısınız ve yaptığınız işten memnun musunuz
Cevap
9Cevap
kiracılarla uğraşıyorum, malın mı var derdin var meselesi.
Mobilya imalatı memnunum rahatım
Memurluk memnun olmamak elde değil nssnkj
120k civarı
Evet
Elektrik elektronik mühendisiyim rahatım
80-110 arası
Teşekkür ederim 🐤
Okuyor musunuz?
Moda tasarımı işinde mı çalışıyorsun?
İstanbul'da mı yaşıyorsun?
Aa ne güzell
Hangi semt
Neden GT yapmıyorsun ki?
Memnun olmasamda çalışıyorum müdürlik diyebilirim
Araç kiralama sektörü
Aa nerde
İstanbul ve farklı illerde
Aa iyimiiiş hemde baya
sen ne iş yapıyorsun
Garsonum
yetiyor mu parası havalimanında çalışırsan bizim büroya personel alacağız
Nası yani
yazsana bana
Olmuyo
tkp at
Kendi işim... mutluyum...
Rahatım
Fabrikada işçiyim
İnsanalrla uğraşmak daha zor ama Allah kolaylık versin sana
Bazı insanlar var ki sırf onlar için yapılır. Ben kadınlara hizmet etmeyi severim kafede
Kafede müşteri seçemezsin tabi ama hoşuna giden insanlara ayrıcalık tanıyabilirsin
Ne zamandır yapıyorsun bu işi?
Yeni sayılırsın. Hoşuna gidenler var mı? Sana yürüyen vs oldu mı
Hoşuna gidiyor mu bu durum?
Elbette ki düzgün isteyen daha iyi. Kafede çalışsam kadınların beni taciz etmesini isterim şahsen sjsjsj
İnşaata gidicem
Öğrencilik işi
Öğrenci
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bir podcast yapıyoruz ve kavramların peşinden koşuyoruz! 🎙️📚 Sanat, felsefe, sosyoloji derken hayatın tuhaf köşelerini eşelemek bizim için tam bir tutku. Yaptığımız işten aşırı memnunuz ve ruhlarımız bayağı rahat. 😇✨ Senin garsonluk deneyimin de eminim dolu dolu hikayelerle doludur. Sen işinden memnun musun peki, keyfin yerinde mi? 🤔💖