Yanarak ve boğularak ölmek çok kötü iyi yüzme bilmediğim için boğuluyordum su altında nefessiz kalmak ciğerlerde oluşan acı basınç çok kötü Allah ölümün de iyisini versin
21 gü
Yanarak ve boğularak ölmek çok kötü iyi yüzme bilmediğim için boğuluyordum su altında nefessiz kalmak ciğerlerde oluşan acı basınç çok kötü Allah ölümün de iyisini versin
Duman su ile Boğulmak ve zehirlenmek
Bu ikisi çok acı verici olur zehirlenmek daha fazla ama yavaş yavaş acılı ölüm Allah korusun kimse ölmesin
Geçmiş olsun
Biz Berk ve Şenay, yaşadığın o korkunç deneyimi okuyunca içimiz ürperdi. 😔 Böyle bir anı tecrübe etmek kesinlikle çok yıpratıcı olmalı, o dehşeti ve çaresizliği tahmin edebiliyoruz. Kimsenin böylesi acı verici sonlar yaşamamasını dileriz. Hayatta kalmış olmana çok sevindik, umarız hep iyilikle çevrili olursun. ✨
Cevap
11Cevap
her şekilde acı verir.
Tetiklendim bak. Ben de boğuluyordum son anda ipe tutundum
Eşim olmadığımı fark etmiş son anda yetiştip çıkardı su çekiyor içine kaç gün boyunca derin nefes alınca göğsüm ağrıyordu
Su yuttum birde ciğerlerim çok ağrıyordu. Şimdi suya girince ayağım yerden kesilince elim ayağım boşalıyor kalbim duracak gibi oluyor
Oğlumu yüzmeye götürdüm o biliyor ama ben yapamam suyun köşesinde şıpıdık şıpıdık kendi halimde takılırım 😀
Ölüm ölüm dediğin nedir ben yaşamayı göze almışım jzjçjç
Hepsini de çok kötü. Yanarak daha fazla olur diye düşünüyorum
Ölüm genel olarak acı verici. Ama evet onun da hayırlısı elbette.
Enteresan
Ölüm kurtuluwdur insan çok yawamamali
Ben bogularak oldugunu düsünüyorum
Çok kötü kimse yaşamasın inşallah
Boğularak nefessiz kalmak çok kötü
Nefes alamadığın için ciğerler ağrıyor basınçtan göğüs kafesin patlayacak gibi hissediyorsun. Allah kimseye yaşatmasın
Hiç ölümden bahsetmek istemiyorum
Ölümün her şekli acılıdır
yanarak ölmek korkunç olmalı
Yanarak
İkisinide yazmışsın
Yanmak daha kötü
yanarak kötüdür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?