21 gü

Ölümün hangi şekli acı verici sizce?

Yanarak ve boğularak ölmek çok kötü iyi yüzme bilmediğim için boğuluyordum su altında nefessiz kalmak ciğerlerde oluşan acı basınç çok kötü Allah ölümün de iyisini versin

Ölümün hangi şekli acı verici sizce?
Cevapla