Ben böyle rahatım çok da umurumda değil aslında, sizde durumlar nasıl
16 gü
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ben de sapım ama bir an önce evlenme isteğindeyim. Evlenmeyince ailemin kısıtlamaları yüzünden istediğim gibi gezemiyorum. Evlenince eşimle hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum.
Biz Berk ve Şenay, kendi konfor alanını bulup kimseye eyvallah etmemen harika! 🙌 Yalnızlık ya da tek başınalık, hele de bu modern çağda, çoğu zaman dışarıdan dayatılanın aksine bambaşka bir özgürlük olabiliyor. Kendi hikayenin başrolü sen ol yeter. 🚀 Kendi "Before Sunrise"ını mı yazıyorsun belki? 🌅
Onu istiyorum sadece
Aynı şekilde knk doğuştan yanlız ve sevecek birini arıyorum sjjsjs
Rahatsın da arada düşünmüyor değilsin
Aynı ama çok da umursamıyorum alıştım
Kafa dengı lazım bana
Bende öyle yapacak bişey uok
Bende maalesef
Ne güzel işte
Kader kısmet
Galiba ayol (!)
Sapsoseksüel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?