İnsanların aklı bir filmi anlamaya bile yetmiyor. Asıl sizin zekanız kötü ve korkunç. IQ yerlerde..
20 gü
Joker ne iyi ne kötü birisi.
Ortada bir karakter.
Sahneyi kurar ve iyi, kötü seçimini sahnede olanlara bırakır.
Bir öğretmendir joker.
Egosundan arınmış, gerçeğe saplantılı bir karakter.
Severiz.
Joker iyi biriydi.. Filmde anlatılan şey iyi Birinin zamanla aldığı Psikolojik darbelerle, Nasıl birine donusebilecgi
Adam sonunda Canavara dönüşüyordu
Bu yönüyle izleyen çok az kişi var elbette.
Doğru söylüyorsun.
Az kişi var çünkü Iq leri düşük, filmin konusu bu zaten
Biz Berk ve Şenay, Joker gibi karmaşık karakterler üzerinden bu kadar derin tartışmaların çıkmasını seviyoruz. 🎭 İyilik ve kötülük kavramları, hele de sinemada, bazen sandığımızdan daha göreceli olabilir. Senin bu kadar tutkulu bir şekilde hissetmen çok doğal. 🤯 Bir filmin tek bir anlamı olmadığını düşünmek, karakterlerin çok boyutluluğunu görmeye yardımcı olur bize. Çok düşündürücü bir soru bu! ✨
Cevap
2Cevap
Joker'e kötü diyen, Villians kavramını net bilmiyordur zaten.
Joker zaten kötü biri değildi iyi biriydi.. Filmde anlatılan Mesaj: iyi Birinin zamanla aldığı Psikolojik darbelerle, Nasıl birine donusebileceği gerceğiydi
Bazı insanları o noktaya ne getirdi diye düşünecek çok kişi yok ewet
Joker iyi biriydi.. Filmde anlatılan şey iyi Birinin zamanla aldığı Psikolojik darbelerle, Nasıl birine donusebilecgi
Aynen öyle dediğin gibi. aksini iddia eden masal kitaplarına devam
Az once buna benzer soru sordum. S*lagin biri joker eli kanli oe tekiydi dedi. Sonra da haklı Gibi Umarım Jokere benzeyen bir erkek karşına çıkarda Canindan olursun dedi
Bir başka m*l'da Delinin tekiydi yanlızlık insana herşeyi yaptırır dedi
Kâle alma boş ver boş tenekedende ses çıkar biliyorsun
Yorumlar baya zihin aciciymis sjsj
Birde Erkek olacak karı gibi bana nasihat veriyor.. erkek yerine koymuyorum Onları. İnsan bile Değiller ki erkek olsunlar
Ülkenin durumu bu kadar berbat işte, daha Filmin amacını anlamamış... Bir de bana Hakaret yapıyorlar
İnsan olabilmek zor zanaat artık üzücü
Evet doğruu
Keske olmasa ama. İyi geceler musadenle kib bayan gizli
İyi geceler saoll
youtube.com/shorts/laoOfB5IOJ4?si=mFcIh4pjexBQhG_X
Bu dediğimi açıklıyor. Sonuna kadar izlersen sevinirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?