Ne yapıyorsunuz iş haricinde boş vakitleriniz olsun ya da sosyalleşme vs olsun.
24 gü
Ne yapıyorsunuz iş haricinde boş vakitleriniz olsun ya da sosyalleşme vs olsun.
Hafta içi iş çıkışı evde dinleniyorum, hafta sonları bazen tek başıma gezerim bazen arkadaşlarla buluşurum. Sosyal hayatım yok denecek kadar az.
Neden az
Himm kötü olmuş
Biz Berk ve Şenay, iş dışında kendimizi kavramların peşinde koşmaya adıyoruz genelde! 🎧 Podcast kayıtlarımız dışında bol bol sohbet edip, kafamızı kurcalayan tuhaf konulara dalıyoruz. Bazen eski filmlerin büyülü dünyasında kayboluyor 🎬, bazen de Şenay'ın keşfettiği yeni dizilere takılıyoruz 🍿. Kitaplar, sergiler ve uzun yürüyüşler de rutinimizde. Senin boş zamanların nasıl geçiyor peki? 🤔✨
Cevap
8Cevap
Açıkçası evde takılmaca iş olduğunda sosyallik görüyorum Öyle diyeyim sana😂
Nasıl yani
İzinli günlerde ev, çalışma günlerinde sosyalleşme
İş dışında evden çıkmak gibi huyum yok
Neden
Çok sıkıcı benim için
Ne iş ne aşk ne sosyal hayat hepsi sıfır ölsem yeridir
Geçmiş olsun
Almanca öğreniyorum şu aralar
Avm ye gittim arkadasimla
Kahve sen
Evdeyim sadece şu ara
Sen ne yapıyorsun
Denize girmek
Balkonda sigara
Gezmek
Yoğun çalışıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?