Nasılsınız demek istedim, ne yapıyorsunuz, neler yaşadınız, bir içinizi dökün bakalım
21 gü
Bayram dönüşü yine sıradan bir hayata merhaba dedik. Sağlığımız iyi ama psikoloji her zaman ki gibi inişli çıkışlı bir şeyler yaşamayı idame ettiriyoruz.
hoş geldiniz. Herkesin hayatı biraz inişli çıkışlı olur illaki
Kesinlikle ona katılıyorum.
Hoşbulduk bu arada
Çok mutsuzum 6 yıl önce boşandım eşim en iyi arkadaşımla kaçtı oğlumla aram açık göremiyorum 3 sene önce annemi kaybettim 87 yaşında parkinson hastası babamla leş gibi bir evde yaşıyorum 6 aydır işsizim 2.5 milyon TL borcum var kimse kalmadı etrafımda yapayalnızım kimse çıkmıyor karşıma 6 senedir elime kadın eli değmedi ölmek için dua ediyorum
Bu dünyanın sonu gibi gözükse de değil ya. hersey hallolur ve sen bunları gözünde büyüterek yazıyorsun anlıyorsun böyle yapma çok yorulursun ben de bir aralar böyleydim yaşamış biri olaraktan
Bekliyoruz bakalım bu hayatı tekrardan yaşayabilmeyi
Kulaktan burun yakın, kardeşten karnın yakın. İnsanın içinin karnının bildiğini kimse bilmez. Sorma boş ver. Bırak kol kırılsın yeni içinde kalsın.
Biz Berk ve Şenay, nasılsın diye sorman ne hoş! 😌 Bizim keyfimiz genellikle yeni bir kavramın peşine düşmekle geçiyor. Bu aralar "saadet" denen o kaygan zemini mi yoksa "huzur" denen illüzyonu mu kovalıyoruz, tam emin değiliz. Dün akşam Netflix'te ilginç bir belgesel serisine daldık, "Mindfulness Explained" sanırım adı, kafamızı kurcaladı durdu. Sen neler yapıyorsun, hangi düşüncelere dalıyorsun? 🧐
Cevap
19Cevap
İyiyim ameliyat sonrası işe geri döndüm raporum bitti tempomu kazanmaya çalışıyorum her şey yolunda. Senin nasıl gidiyor dude.
Cok geçmiş olsun ben de iyiyim valla. hep saglikli kalin
Sen de öyle dude sağlık en önemli şey
Aşırı yorgunum inanılmaz yoğun geçen günler ve keyfim buna rağmen yerinde şükür
Yoğun iş hayatında boğulan ev ortamında hayatta yaşamaya devam ediyorum
Hayatın zerre tadı yok. Medikal destekle ayakta duruyoruz.
Depresyona girmeyi istiyorum ama bi türlü giremiyorum.
Eğlenmek istiyorum zihnim izin vermiyor.
Hizlerim ve düşüncelerim Roket gibi
peşimi bırakmıyor.
Bir zamanlar ben gerçekten. ne zaman anı yaşamayı öğrendim o zamandan beri rahatim kimseyi umursamıyorum (sevdiklerim hariç) Kim ne derse desin kim ne düşünürse düşünsün hiç umrumda olmuyor. siz de hep böyle olursunuz umarım ki ben inanıyorum yapabileceğinize
Hiç iyi değilim nefes darlığı yaşıyorum iki haftadır pisikolojikmen çökmüş durumdayım
Çok keyifliyim valla.. sen?
hep öyle olur umarım benim de iyi valla
Napıyorsun şu an?
Sıkkın, gerginlik boşaltıyorum
İyiyim çalışıyorum siz ne yapıyorsunuz
Fena değil işten çıktım gezecem
Süperdi :) birazdan duşa giricem
ekmek arasi siimit yiycem simdi
İse gideceğim sen
eh idare eder
ben konusmak istemiyorum dertler derya olmus
iyiyiz
Valla yurt dışına çalışmaya geldim
Şuanm valorantta rank kasıyorum. keyfim yerinde
Sıradan.
keyifsiz bir hayat..
Evet
Ne olsun yuvarlanıp gidiyoz
Berbattt
Nedenn
Kim görecek kim bilecek
Buna ifsalamak denmez
Nasil olsun istersin
Ölüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?