27 gü

Insanlari analiz ediyorum diye neden hemen büyücü damgasi yiyorum, sizde de oluyor mu?

Hakettiysem eyvallah
Insanlari analiz ediyorum diye neden hemen büyücü damgasi yiyorum, sizde de oluyor mu?
Cevapla