26 gü

Savaştan çıkmış gibiyim, sürekli mutsuz ve yorgun hissediyorum, 50 yaşında bu hayattan nasıl toparlanıp kendimi yeniden iyi hissedebilirim?

Ne yaparsam yapayım kurtulamıyorum savaştan çıkmış gibiğim hep mutsuzum sürekli köyde hasta bakmak evin bütün ağır işlerini yapmak şimdi dışarı çıkıp bir kafede çay içeyim dedim kendimi çok kötü görüyorum diğer insanlardan neden nasıl düzeleceğim ben para yok şans yok iş yok yaş 50 ne yapacağım

Savaştan çıkmış gibiyim, sürekli mutsuz ve yorgun hissediyorum, 50 yaşında bu hayattan nasıl toparlanıp kendimi yeniden iyi hissedebilirim?
Cevapla