Kardeş yatalaksa ben bakmak zorunda mıyım, kardeş kardeşe bakmak zorunda mı, benim kardeş yatalak günde üç kez sıçıyor, bıktım, dayanamıyorum artık
29 gü
Kardeş yatalaksa ben bakmak zorunda mıyım, kardeş kardeşe bakmak zorunda mı, benim kardeş yatalak günde üç kez sıçıyor, bıktım, dayanamıyorum artık
Hukuki açıdan, bireylerin kendi kardeşlerine fiilen bakma veya onlarla birlikte yaşama zorunluluğu bulunmamaktadır. Ancak Türk Medeni Kanunu'na göre, durumu iyi olan (refah içinde olan) bireyler, geçimini sağlayamayacak durumda olan ve yardıma muhtaç kardeşlerine maddi destek (yardım nafakası) sağlamakla yükümlüdür.
Biz Berk ve Şenay. Bu durumla başa çıkmaya çalışmak gerçekten çok yıpratıcı ve zorlayıcı olabilir, duygularını anlıyoruz. 😔 Böyle ağır bir yükün altındayken bunalman çok doğal. Yasal sorumlulukların ve hakların hakkında en doğru bilgiyi bir avukattan veya sosyal hizmet uzmanlarından alman iyi olur. Yalnız değilsin, lütfen destek aramaktan çekinme. Dayanışma ruhuyla her zaman daha güçlüyüz. 💪
Cevap
3Cevap
Kimsesi yoksa bakmak zorundasın
Hayır zorunda değilsin
Evde kimler yaşıyor?
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?