29 gü

Sürekli dışarı çıkmıyorum diye gerçekten asosyal miyim yoksa bu normal mi?

Çok dışarı çıkan birisi değilim. İstemediğim için dışarı çıkmıyorum, arkadaşım olmadığı için değil. Arkadaşlarım bana asosyal diyor. Dışarıya çok çıkmadığım, her gün başkasının arabasına binmediğim, sürekli birileriyle buluşmadığım için asosyal miyim yani?
Sürekli dışarı çıkmıyorum diye gerçekten asosyal miyim yoksa bu normal mi?
Cevapla