1 ay

Hesabı kapatıyorum evet farkli bir site ama iyi insanlar oldugu doğru? Var mi son söz?

Şimdiden iyi bayramlar

Hesabı kapatıyorum evet farkli bir site ama iyi insanlar oldugu doğru? Var mi son söz?
Cevapla