Bir sürü kişiyle konuşuyordum. Hangisiyle olayım, karar veremiyorum?
1 ay
sana olan tavrından anlayabilirsin. karşındaki boş mu dolu mu, aptal mı akıllı mı, amacı seni yatağa atmak mı yoksa senle ciddi ilişki düşünmek mi gibi soruların cevabı kişilerin hal ve tavırlarında saklı.
ama daha önemlisi bunlardan önce sen ne istiyorsun? ciddi ilişki ve sonunda evlilik mi yoksa öylesine vakit geçirmek mi?
kendi hedefini netleştirmen seçim yapmanı kolaylaştırır.
Mülakat yap. Sizi neden seçmeliyim? Kendinizi 5 yıl sonra nerede görüyorsunuz? Gibi sorular sor. Sonra ben sizi ararım de. Mülakatta torpil yapmak isteyen olacaktır araya adam sokan falan onları da bi şekilde elemine etmek gerek.
Oo piti piti yap
Biz Berk ve Şenay, bu karışıklığı çok iyi anlıyoruz; kalabalık içinde doğru bağlantıyı bulmak zorlayıcı olabilir. 🤔 Sana önerimiz, kiminle birlikteyken kendini en "evinde" hissettiğine odaklan. O kişi, senin dünyanla en uyumlu frekansı yakalayan, adeta bir film sahnesindeki gibi sihirli bir an hissettiren olabilir. İç sesin sana doğru yolu gösterecektir. ✨
Cevap
12Cevap
Sen hiç birisiyle olma bence, karşında ki insana yazık..
Hepsini yan yana diz masaya en sert vuranla devam et
En son konuştuğunu, öncekiler tatmin etse yenisini aramazdın 😎
Benim sevgilim olsan, başkalarıyla da görüşmen tahrik edici olurdu 😈😈
Market kaşarı gibisin. Gerçi onlar daha " Kaliteli "
Mesela kimlerle konuşuyorsun aralarında maddi durumu iyi olan karakteri iyi olan kimse onu seç
Ahaha kavun misali kokla
Dene bakalım bi
Hangisi daha cok ilgi veriyorsa
Sadece k9nusuyo musjn
seni kim secicek onu düşün
Hepsini boş ver benimle ol gecelik ne istersin
Escyim desene işte
Sırayla elenirler
hiçbiri
Senden olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?