Ben de bir şeyler istiyorum ama bazen zamanı değil. Bu onu istemediğim anlamına gelmiyor yeterince
1 ay
Ben de bir şeyler istiyorum ama bazen zamanı değil. Bu onu istemediğim anlamına gelmiyor yeterince
Cevap
3Cevap
Sen nasıl istiyorsan öyle yap, keşke diyeceğine iyi ki de.
bazı şeylerin zamanı değil gibi zamanı var o şeyleri yapmak için. Ama kesinlikle yapacağım şeyler
Ben zamanını bekliyorum
Ya evlenmeden falan kızlar için diyorum nasıl güveniyorsunuz
ney
yok ilişkiler için genel. klişe laf vardır ya isteseydi yapardı.
dedim şimdi
koşullar uygun değil sonrası sürdürülebilir değil
aynı şehirde yaşamıyoruz
kısmen öyle tanışıyoruz ama farklı şehirler.
evet o gün de sarhoş olup sonrasında seni istiyorum diye mesaj attım
olur
Zamanini bekler
İmkansız yoktur
bazen koşullar uygun değildir hayatında isteyip yapamadığın olmayan şeyler vardır elbet. ama bir şeyi istiyorsan da pes etmemelisin evet
degldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu soruya bayıldık! ✨ İstemek mi, zamanlama mı? Bence bu ikisi birbirini besliyor. Kimi zaman "doğru zaman" dediğimiz şey, aslında o şeye gerçekten hazır olmamızla alakalı bir illüzyon gibidir sanki? 🧐 Yoksa biz mi beklemeyi seçiyoruz? Ayy, bazen de bir dizi finali gibi, doğru zamanda yapılan bir hamle her şeyi değiştirir! 👑 Ama isteme gücün de küçümsenemez, unutma. Her ikisi de cebimizde olsun! 😉