1 ay

Hristiyan ülkelerde bağış sistemi nasıl işliyor, fakire direkt sadaka yerine neden bağış firmaları kullanılıyor?

Hristiyan ülkede yaşıyorum. Dini olarak bağış yapmıyorlar.. "Ne yapıyorlar" ona bakalım. Adamlar bağış için milyarlık firma kurmuşlar.. Fakir veya ihtiyacı olanlara bağış yapmak için?" Fakir veya ihtiyacı olan kişiyi aramıyorsunuz!!!" Bağış firmasına bağışınızı yapıyorsunuz. Ve fakir ve ihtiyacı olanlar o firmadan yaptığınız bağışları çok ama çok ucuza alıp "bağış yapan size yaptığınız bağış için dua ediyorlar sonuçta" bağış yapmak için fakir yoksul ihtiyacı olanı aramıyorsunuz." İhtiyacı olan fakirler bağış yaptığınız firmanın satış şubelerinden ihtiyaçlarını 100/85 ucuza alıyorlar.. (örnek TV bağışladınız. Yenisi 700 TL ise 20 TL'ye satın alıyor ihtiyacı olan fakirler. Mesela ayakkabı bağışladınız. 100/85 ucuza fakirler alıp bağışınız için dua ediyorlar.. Adamlar böyle sistem kurmuş bağış için.. Çünkü Türkiye'de sadece bildiğiniz fakire sadaka verirsiniz!!! Bilmediğiniz binlerce fakir şansa sadaka alır veya hiç alamaz. İşte bunu şansa bırakmamışlar.. Fakirseniz "o yeminli bağış yaptığınız firmadan" ihtiyaçlarını alırlar, bağış sistemini böyle kurmuşlar

Hristiyan ülkelerde bağış sistemi nasıl işliyor, fakire direkt sadaka yerine neden bağış firmaları kullanılıyor?
Cevapla