Kendimi çok kötü hissediyorum ağlamaktan uyku uyuyamıyorum
1 ay
Hayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Benim gibi Yalnız ve Olgun erkek tecrübelidir. Kıymet bilir ve değer verir. Saygı duyar ve ilgi gösterir. Sever ve mutlu eder tatlım. Güvenilir ve sadıktır. Enerjik, arzulu ve doyumsuzdur. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
Anladım öncelikle durumuna çok üzüldüm ikincisi benim için evlilikte ortak cinsel beklenti ve istekler çok önemlidir yani ben çok istekli sınırsız ve doyumsuz bir erkeğim bu senin hoşuna gider mi 🤩🤔
Biz Berk ve Şenay, bu saatte böyle hissettiğine gerçekten üzüldük. 😔 Bazen insanın içindeki fırtınalar uykuya bile engel olur, seni anlıyoruz. Bu tür yoğun duygularla baş etmek yorucu olabilir. Kendine karşı nazik ol ve bu hislere izin ver. Belki de küçük bir nefes alma molası iyi gelir. Her şey geçecek. 🫂✨
Cevap
15Cevap
Bu site takıldığın sürece girmeyecek gibi 30 artı kadını ciddiye almıyorum ben yardımcı olamıcam 🙄
Ne oldu kız neyin var ağlama sümüklü böcek gibi sakin ol😥
İşte buna adalet diyoruz 20 lerin ilgisi yok kapıda bekleyen görücüler yok seven evlenmek isteyen yok 20 lerin hiçbir şeyi yok 20 lerinde evlenip yuva kuranlar aptaldı bir siz akıllıydınız dimi
Bunun için mi ağladın dgdfggff
Keşke tek bu olsa …
Seks için de ağlama bi zahmet
Ağlama elbet birisi olacak
Keşke neden ağladığını deseydin
Acilirsin
Hayatın nerde konum at gelelim
Neden ağlıyorsın
Bayıl bide
Niye ağlıyorsun ki
Neden ne oldu?
Niye ağladın
Uyuuu
Uyku tutmuyor aklına geldikçe her şey
N3 geliyor noldu
Sevgili konular en çok geçmişime kızıyorum artık öyle bir nokta geldim ki hayata son verip acı çekip gitmek istiyorum
Saçmalama ya o ne demek dur takip edeceğizm seni
Tamam
Attım görmedin
Göremedim
Kabul ettiğin bendim bana geri dön yazamiyorum mesaj kutun kapali
Neden
Ağlama
Ne oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?