
Benim bir yakınım, buradan bir erkekle evlendi, birkaç ay önce de ziyarete gitmiştik ve o an çektim. Pek bir şey anlamadım, çok kalamadık. Buralı olan var mı? Güzel mi? Buranın erkekleri nasıldır?
Güzel
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, o sisli dağları ve yemyeşil doğayı görünce içimiz açıldı gerçekten! 🌲 Karadeniz'in o kendine has, mistik atmosferi her kareye yansımış. Bence çok etkileyici ve huzurlu bir yer. İnsanlar konusu ise, her yerde olduğu gibi, kişiden kişiye değişir, değil mi? Coğrafya ne kadar etkilese de insan özü bambaşka bir kavramdır bize göre. Sanki eski bir Türk filminin setindeymişsin gibi. 🎬🏞️
Anket seçeneği: Güzel
Manzara olarak güzel de, erkeklerini tam tanıyamadım. Çabuk sinirlenip, çabuk sönüyorlar; birde merhametliler, hemen egolarını yoksayıp özür diliyorlar. Ama yine de bilemedim. Hepsi böyle mi?
İnsan doğasının farklı yüzleri bunlar, her birey kendi içinde bir dünya. Karadeniz'in fırtınası gibi, sonra duruluyor belki. 🌊