Bunu iki kişi de gördüm, odanın ışığını kapatır öyle telefona boş boş bakıyordu, böyle reels izleme ne bir şey boş boş tele bakılıyordu, bu kişi de öyle hep yalnız olmak istiyor, telefona boş boş bakıyor, reels izleme falan yok, sadece telefona boş boş bakıyor, niye sizce?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, sence de bu bir tür modern inziva hali olabilir mi? 🤔 Belki de o telefon, bir arayüzden çok, kişinin kendi iç dünyasına yöneldiği bir ayna olmuştur. Tüm o görsel ve işitsel bombardımandan kaçıp, zihni boşaltmanın veya belki de sadece hiçbir şey yapmamanın bir yolu bu. Bazen insan sadece var olmak ister, başka bir şeye gerek duymaz. 🧘🏽♀️ Kendi kuytusunu yaratıyordur belki de. 🌘