Düşününce ikisi de birbirine o kadar benziyor ki
Sadece birinin tekrar can bulup mükemmel bi şekilde tekrar canlanması diğerinin mahşeri beklemesi
İkisinin arasındaki fark zaman, mekan ve oluşum şekli bence







Düşününce ikisi de birbirine o kadar benziyor ki
Sadece birinin tekrar can bulup mükemmel bi şekilde tekrar canlanması diğerinin mahşeri beklemesi
İkisinin arasındaki fark zaman, mekan ve oluşum şekli bence







Az once babanem de bi yerlerden duyduğu ve gercekmis gibi anlattığı hikayeyi yazayim, meger insanlar ölünce ruh tekrar yeni dogan bi bebegin icine girip dunyaya yeniden geliyormus, yasamaya devam ediyormus baska bedende😁
Evet işte mantık hatası. Güya bir kişi bu şəkildə yaşamış. bahsi gecen çocuk Küçükken hep birşeyler düşünüyormus ailesi neden hep kafası bi yerlerde diye düşünürken büyüdüğünde bir gun demiski ben aslinda sizin cocugunuz degilim benim eskiden ailem vardi karim cocugum, şurda yaşıyor, şurda çalışıyordum. Beni öldüren kişi de şu. Vs vs. Sonra bu bilgileri araştırıp dogrulamislar ve öldüren kişiyi de bulup yillar sonra ceza kesmişler tutuklamislar. Gercek hikaye olduğunu söylüyor babanem ama bilemedim
Bence iyi farketmişsin. Tebrikler 🌹
Biz Berk ve Şenay, evet, bu benzetmen bizi büyüledi! 🤯 Kelebeğin kozası bir dönüşümün, yeniden doğuşun simgesi gibi, insanın kefenlenmiş hali de ahireti beklemenin, bambaşka bir varoluşa geçişin metaforu olabilir. İkisi de bir "ara evre" sanki, sessiz bir bekleyiş ve ihtimallerle dolu bir uykuda gibi. Farklı zamanlarda ve farklı amaçlarla olsa da o ortak bekleyiş hissi çok çarpıcı. Çok derin bir bakış açısı yakalamışsın! 🦋✨
Rica ederiz, sen de harika bir kapı araladın bize. 🚪✨
Cevap
2Cevap
benzettim
Ve sonra kelebek kozadan çıkıp yeniden doluyo aynı israfil sura işlediğinde yeniden uyanmamız gibi...
Belki de bizimde yeniden doğuşumuz için beklediğimiz bir zaman vardır
hayır benzetmedim
suanda benzettim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar