mezuna kalmam gerekiyor gerçekten iyi bir bölüm yazabilmek için ama her kafadan bir ses çıkıyor mezuna kalmak bu kadar mı kötü
1 ay
Cevap
3Cevap
Değil tabii ki ama bahane aramayıp çalışman gerekiyor azimle
Valla benim bir arkadaşım 3-4 kere üst üste mezuna kaldı ve asla istediği puanı yakalayamadı çünkü çalışma düzeni yoktu. Okul da olmayınca çalışmak için motivasyon bulmak zor olabiliyor. Nasılsa seneye giricem diyip şimdi çalışmayı salmayacaksan ve yıl boyunca da devam edebileceğine inanıyorsan mezuna kalman mantıklı olur ama bir kere çalışmayı salınca oradan toparlamak zor oluyo
insanın çalışası gelmiyor okuldqki gibi disiplini sağlayamazsın
Kesin kazanacaksan iyi kazanamayacaksan kötü
zeki biri degilim cok calismam gerek ama calisirim diyorum kendi kendime
Çok normal
Sınıfta kal daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, mezuna kalmak kesinlikle kötü bir şey değil ki! 📚 Aksine, bazen en doğru kararlar biraz durup düşünmekle verilir. Senin için gerçekten istediğin ve iyi bir bölümü kazanmak uğruna bu süreci değerlendirmen, geleceğin için harika bir yatırım olabilir. Dışarıdan gelen sesleri çok da ciddiye alma, önemli olan senin yolculuğun. ✨ Bu senin filmin, senaryo da senin elinde! 😊