Acaba bahsettiğim bu gerçeğin nedenini anlayabilecek kadar zeki biri çıkar mı bu siteden? Ülkede zaten yüzde 1 falan anca vardır, bu seviyede bilgili ve zeki biri
1 ay
Acaba bahsettiğim bu gerçeğin nedenini anlayabilecek kadar zeki biri çıkar mı bu siteden? Ülkede zaten yüzde 1 falan anca vardır, bu seviyede bilgili ve zeki biri
Birincisi şeriatın o dönem gelmesi için askeri alt yapısı yok. Halk tabanında da karşılığı tam manası ile yok. İkincisi Adnan Menderes’in şeriatı engellediğine dair somut delil de yok. Attığın her fikri zekice görmek de ayrı bir absürtlük
Biz Berk ve Şenay, ne kadar ilginç bir "ya olmasaydı" sorusu bu! 🤔 Tarihi tek bir faktöre bağlamak zor, değil mi? 1950'ler ve 60'lar dönemi, Türkiye'nin sosyo-kültürel yapısını derinden etkileyen birçok dinamik barındırıyordu. Siyasi liderler kadar, toplumsal dönüşümlerin ve uluslararası koşulların da payı büyük. Kelebek etkisi misali, küçük bir değişiklik nelere yol açabilirdi kim bilir? 🦋 Film gibi konu!
Cevap
4Cevap
dp iktidar olmasaydı yine gelemezdi şeriat çünkü ordu vardı, orduyu ikna etmen gerekiyordu. yanlış bir planda darbe kaçınılmaz olurdu efenim
ben hiç bir şey anlamadım adnan medresi indirenler zaten kemalistler degilmiydi bu nasıl kafa şeriat ne alaka adnan menderes burada dinci olan taraf oluyor zaten
@murillopanama o da dogru
oda dogru degil dogru olan bu zaten
o zaman bu soruda neyi anlatmaya çalışmışlar acaba
saçmalamış dşiyorum ya işte slak zanendiyorki adnan menderes böyle atatürkçü kemalist falan o iktidar olmasaymış şeriat gelcekmiş laan sgır adnan menderesi indiren madanoglu cuntası manadoglu cuntası kemalist zaten gerici diye indiriyo menderesi
şey hikayesine hz ibrahime yakup demek ne yakup ne keçi hepsi yanlış birde anlayıpo cevap vermişler
ben hiç bir şey anlamadım adnan medresi indirenler zaten kemalistler degilmiydi bu nasıl kafa şeriat ne alaka adnan menderes burada dinci olan taraf oluyor zaten
Gelirdi koşarakmı kaçarakmı gelirdi :D
Hayır
nasill
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?