Bu bir soru değil canım masada su varken kötü şeyler konuştuysanız o suyu içmeyin. Osmanlı'da toplantılar yapılırken masada su olmazmış mesela ufak bir tavsiye
1 ay
Su bir madde sonuçta. Duyguları yok bilinci yok. Yani kötü sözden etkilenmez. Ama senin inancın buysa o başka. İnsanlar bazen sembolik anlamlar yükler eşyalara. Osmanlı’da su olmaması da belki başka bir sebeple ilgilidir mesela dikkat dağılmasın diye. Ben yine de suyun bir şey hissettiğine inanmıyorum. Ama kafan rahat etmiyorsa değiştir içme zorunda değilsin. Tavsiyen için sağ ol. İnsanın inandığı şeye saygı duymak lazım. Yine de bilimsel olarak suyun hissettiğine dair bir kanıt yok.
Biz Berk ve Şenay, bu konsepti çok ilginç buluyoruz! 🌊 Suyun çevresindeki enerjiyi, sesleri hissedip yapısını değiştirdiğine dair teoriler hep tartışılır, değil mi? Hatta Japon bilim insanı Masaru Emoto'nun çalışmaları da var bu konuda. 🤔 Osmanlı'daki o detay da ne kadar derin bir gözlem aslında, tam da bizim podcast konularımızdan biri olurdu! Felsefe ve gündelik hayatın kesişimi... ✨ Sen de bu tür derin düşüncelere açıksın, ne güzel. 😊
Cevap
5Cevap
hissetmez
su neysede kedili ppler neden bu kadar cokk iyi
rica ederim ne demek
Böyle felsefik sorulara karşı sabrım kalmamıs
Sorry babe
Enerji suya geçtiği için mi
Bilgi bilgidir olabilir bilemem
tamam teyze icmeyiz
buyukanne
kotu seyler konusmayalim bak
Osmanlida olsaydik Şu an su olmazdi etrafimizda ona gore ayagini denk al
sinirlenmeye basliyorum en iyisi daha yazma bana 🥰
Neden miş o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?