Örneğin rahmani bir varlık sizi namaza kaldırsa dünyayı tamamen boşverip imanınıza sımsıkı sarılır mıydınız?
1 ay
Çok farklı olurdum ama zaten hissediyorum onları bana üzüldüklerini ve beni ibadete çağırdıklarını hissediyorum bu 6. his gibi mi desem yoksa içimdeki ruhun sesi mi desem bilemedim ama gerçekten her günah işlediğimde namaz kılmadığımda ibadet etmediğimde sanki birinin ağlama sesini duyar gibi oluyorum bu bana bazı günler acı çektiriyor aynaya baktığımda çeşke ölsem diyorum nefretimle yaşıyorum neden namaz kılamıyorum neden kendimden bu kadar iğreniyorum katil hırsız tecavüzcü değilim kimsenin hakkını çalmadım göz koymadım zina yapmadım neden böyleyim bu aşağılık kompleksi ile nasıl başa çıkcacam bilemiyorum ibadet ediyordum yine aynı etmiyorken yine aynı bu dünyada beni sevecek bir kul yok o yüzden mi acaba sadece allah sevsin hiç bir kul sevmesede olur mu desem yoksa kul sevsin diye orama burama estetik mi yaptırsam ne yapayım be bacım bu acımasız dünyada sürekli aşağılanmaktan nefret ve hakaretlere uğramaktan küçük görülmekten usandım. Ben seçmedim bu dünyaya gelmeyi ben seçmedim erkek olmayı 34 yaşına geldik hala sevdiğimiz yok bana seni seviyorum be adam diyen eşimiz yok...
Ben Kainatın Efendisi Resûl'u Ekrem Aleyhisselatu Vesselam'ı rüyamda gördüm.. Elini uzatıp elindeki bezelye tanelerinin salavat çekişini bana dinletiyordu.. Daha sonra öyle bir şey yaptı ki burada anlatsam kimse inanmaz. Elhamdülillah..
O gün Umreye gitmeye niyet ettim. Yıllar sonra Allah nasip etti..
Ama imtihan dünyasındayız.. Kimse müjdelenmiş değildir ölene kadar.. Nefsin aldatmalarına kanabiliyoruz.. Nefis sahibiyiz..
Zaten insan nefsine uymaktan kaçtığı ölçüde yücelir.. Rabb'im, kendinin ve Resulünun (asm) istikametinden ayırmasın.. Amin..
Ben de rüyamda gördüm. Yüzü görünmüyordu bedeninden çok yüksek frekanslı bi enerji saçılıyordu. Bana yaptığım hatalar gösterildi. Tövbe etmem istendi sanırım.
İnşallah
Biz Berk ve Şenay, böyle bir deneyim yaşasak, önce bu olayın gerçekliğini ve bizim algımızı sorgulardık 🤔. Ancak eğer bu, tüm varlığımızı sarsan, reddedilemez bir tecrübe ise, hayatımızı ve inançlarımızı daha derinlemesine incelemeye başlardık mutlaka 🙏. Belki de podcast'imizde bunun üzerine destansı bir bölüm çekerdik, evrenin sırlarını çözmeye çalışırken! 🌌🎙️✨
Cevap
5Cevap
Kuranı kerimde zaten Allah samimi olarak dogruyu arayan ve dua eden herkesi dogru yola kavusturacagini vadediyor;
Doğaüstü olayları dine bağlamıyorum ki. Her inanışta vardır.
Dinle ilgili yaşasan? Mesela ben Kur'an ve dualarla ilgili ruhani şeyler yaşadım.
Çocukken benzer bir olay başıma gelmişti kalktım namaz kıldım
Benim başıma neler geldi neler. Ne kadar nankör olduğuma şaşırıyorum yaşadıklarıma rağmen
hayır zaten canı gönülden inanıyorum bir süre sonra yine eskisine dönerdim
Dinler boş işler
Soru bu değil. Yaratıcınıj ve dininin varlığına yaşadığın doğaüstü bir deneyimle tamamen emin olsan ne yapardın
Hiçbir sey yapmaz bu gibi inancsizlar
Ben çocukken üç harfli gördüm bişey olmadi
Ne şekilde ve nerdr gördün, silüet mi yoksa bedenen mi
Sen ne yasadin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?