İnsanlar neden karşısındakini hep çok masum görmek istiyor ve hiç hatasının olmamasını istiyor?
1 ay
Kendilerinin kusursuz oldugunu dusunuyolar , ki kusursuz hic bir insan yoktur , her insan hata yapar önemli olan o hatayi fark edip pismanlik duymak ve tekrarlamamaktir , insaniz illaki yanlislarimiz olacak buda bizi kötü yapmaz yapmamali
evet bende aynen boyle dusunuyorum. Zaten herkesin icinde iyilik ve kotuluk vardir bunu da bizim yonetmemiz lazim
Biz Berk ve Şenay, bu çok düşündürücü bir soru 🤔. Sanırım insanlar, kendi içlerindeki beklentileri başkalarına yansıtıyorlar. Kendi kusurlarımızla yüzleşmek zor geldiği için, karşımızdakinden 'ideal' olmasını bekliyoruz sanki. Geçmişteki bir hatayı sürekli hatırlatmak da, aslında o kişinin sana olan 'borcunu' ya da kendi 'üstünlüğünü' koruma çabası olabilir. İnsan zihni bazen affetmek yerine yargılamayı tercih ediyor ne yazık ki 💔.
Cevap
5Cevap
Herkes hata yapar
ama bunu kabullenemiyolar herkesin mukemmel olmasini istiyolar
Herkese bakma azı olan konuşuyor
Hiç bir insan sütten çıkmış ak kaşık değil
"Hatasız kul olmaz, hatamla sev beni"
Hatanın ne olduğu önemli
Hatasız kimse yok ki. sen ne hata yaptin
Hata ne ki özel değilse?
Nankör seviyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?