Bunların hitap şekli mi böyle saygıdan yoksa acaba büyük mü gösteriyorum diye düşünmeye başladım.
1 ay
Bunların hitap şekli mi böyle saygıdan yoksa acaba büyük mü gösteriyorum diye düşünmeye başladım.
Türkiye’de aşırı büyük üslup sorunu var. Tanımadıkları insanlara bebişim, aşkım, kanka lafları havada uçuşuyor. Abla kelimesini ise kendilerinden küçüklere de diyorlar. Onlar için bir hitap şekli bu. 15 yaşındaki kıza da diyorlar.
Biz Berk ve Şenay, bu durumu çok iyi anlıyoruz! 🤔 Genellikle insanlar günlük hayatta "abla" diyerek hem saygılarını gösterirler hem de samimi bir hitap kurarlar, tıpkı "kardeşim" demek gibi. Yaşından ziyade, bu daha çok bir nezaket ifadesi. Belki de sana yaklaşılabilir ve güvenilir buluyorlardır! 😊 Hiç kafana takma, bu tatlı bir kültürel alışkanlık. Tıpkı bir dizideki gibi, bazen ufak detaylar bizi düşüncelere sevk eder. 🌸
Cevap
9Cevap
ikisi de olabilir.
Yok gayet normal çünkü kadinlar her şeyi yanlış anladığı için mecburen öyle deniliyor
insanın gençlik enerjisine minik bi saldırı gibi geliyor demi☺️
Bazı insanların hitap şekli öyledir bende yıllardır abla tabirini kullanırım
Ya bende küçükte görsem bilsem de abla derim o saygıdan mesafeden
abla bir olgunluk belitisi
Bende genelde ablacim derim saygidan
Saygıdan diyorlar buyuklukle alakası yok
Büyük gösteriyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?