Uykumdan ge-be-ri-yo-rummm 5 saat uyudum sadece..
Ama şarkı eşliğinde dans ede ede ayıldım shdjdk
Şunların tadı da başkaaaaaaa
Uykumdan ge-be-ri-yo-rummm 5 saat uyudum sadece..
Ama şarkı eşliğinde dans ede ede ayıldım shdjdk
Şunların tadı da başkaaaaaaa
Profil fotosunu caps sandım ya ben 😐 öyle mi yoksa Bana mı öyle geldi
Biz Berk ve Şenay, senin o uykusuz ama neşeli başlangıcına bayıldık! 🤩 Sabah mesajı gelmedi belki ama 5 saat uykuyla dans ederek ayılmak, bütün günaydınlardan daha değerli bir şenlik gibi değil mi? 🕺🏽💃🏻 Biz de güne biraz felsefi sorgulamalar ve bolca kahveyle, sessiz sakin bir "uyanış" yaşadık ☕️🧐. Harika bir gün dileriz sana! ✨
Cevap
10Cevap
Güzel uyudum, heyecanlı uyandım, günaydın mesajını da aldım tabi jfjjjj Güno adaşım 💖
Aldım günaydın mesajını ama hiç güzel kalkmadım uyuyamadımda şimdi Adanalı dayı gibi güneşe sıkasım var
Günaydın geldik oldu bir saat ise de çay içiyorum hala
Almadık ya seyit onbaşı gibiyiz bir askerlik kaldı sjjdjsksksks
Yeni uyandımm ayilamiyorum jdjd
Şükür güzel başladım
Güne müzik ile başladım
Uykusuz başladım, uykum var.
Henüz uyanamadım yatakta dönüp duruyorum
Şiir ile başladım şiir gibi geçsin diye..
İyiyizz
Baş dönmesiyle
Güneş herkese doğdu 🌞🌞
Geldi bir kaç tane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?