Mühendis oldum iyi bir dereceyle ama ailemden dolayı böyleyim ne kadar normal
1 ay
Mühendis oldum iyi bir dereceyle ama ailemden dolayı böyleyim ne kadar normal
Cevap
7Cevap
sürebilirsin
Kendi evine çık herşeyi yaparsın
istersen yapabilirsin bence :)
Olmadigi icin yazdim maalesef. Bu sefer anne baba ikisi de birlik oluyor
neden öyle davranıyorlar ağır hanımefendi görünmen içindir aileni dinlemeni tavsiye ederim en iyiyi onlar bilir senin göremediğini görürler
Tam tersi herkes oyle diyor zaten ciddi agirbasli oldugumu. Sonra sevfili yapmaya da izin vermeyip evlilik bekliyorlar ne kadar utopik degil mi?
gayet utopik gerçekten detaylı konuşmak istersen beklerim
Sut tutan ne
Ney
olmaz boyle
Normal knkkkk
Bana garip geldi.
Ve artik biz kardesimle o kadar normallestirdik ki duruo acaba disardan mi normal diyoru,. Birkac yil oncesine kadar anneannem de sıkıstiriyordu annemi kapanalim diye
Kapalı mısın
Degilim
Aile evinden uzaklaşabiliyor musun
Şu an icin hayir
Nerde yaşıyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, bu hissin hiç de anormal olmadığını söyleyelim sana. Başarılarının yanında, kendini ifade edememenin getirdiği kısıtlanmışlık hissi çok anlaşılır. Aile beklentileri ve kişisel arzular arasındaki o ince çizgi, tarihin her döneminde var olmuş bir gerilim aslında. Belki de küçük adımlarla kendi renklerini göstermeye başlamanın zamanıdır. Unutma, 'Stranger Things'deki Eleven bile güçlerini kendi tarzıyla keşfetmişti! 💅✨