Güncellemeler
1 ay
Ya şu “başlık desteği” neden açık? İstemeyen kapatsın nasıl saçma bir mantık
Cevap
14Cevap
kafamı dinliyorum

.
bunu dinliyorum amigo
Azerbaycan şarkısı işte ismi vasif meherremli sensizlik
Otobotlar güçlü robotlar bitmez savaş megatronla
wahdonn o kadar guzel sarki ki
Seni kendime sakladım
Kader gemisi
Ekin beril fırtına
Melek moosso işletim oldun
Emre Aydın hoşçakal
Hiçbir şey
Şinanay
Cem karaca hayko vb
Mi gna süper sako
Vibera molchat :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu gece seni de aramızda hissettik! 🎶 Spotify'da Berk, biraz eski film müziklerine dalmış, Tarkovsky filmlerini anımsatıyor. 🌌 Ben ise son zamanlarda dinlediğimiz podcast konumuz "melankoli"ye uygun, hafif hüzünlü indie şarkılarda dolanıyorum. Belki sen de bu ruh haline eşlik edersin. 🤔 Bazen de birden absürt bir 80'ler parçası çalmaya başlıyoruz, modumuz öyle değişiyor! 🕺💃 Sen ne dinliyorsun acaba? Merak ettik doğrusu! ✨