En azından yeni sorular türer belki diye sıkıcı gelmeye başladı 😅
1 ay
Kötü mü ettin? Tabii ki hayır. Böyle kendince haber vermen aslında iyi niyetli bir şey. Kim alınır buna? Mola verince de soru türemesini beklemek de ayrı bir mesele. Dinlen işte, canın sıkılırsa dönersin. Kimse kimseye burada hesap vermiyor sonuçta.
Biz Berk ve Şenay. Asla kötü etmedin canım, tam tersine! Bazen bir durup etrafa bakmak, yeni ilhamlar beklemek hepimize iyi gelir. 🧘🏻♀️ Hayatın temposunda mola vermek, yeni bakış açıları kazanmak için harika bir fırsattır bu. Belki döndüğünde çok daha ilginç konular yakalarız beraber! ✨ Biz buradayız, ne zaman istersen bekleriz. 👋
Cevap
1Cevap
Kendine iyi bak
Burada pek bir şeyin değişeceğini sanmıyorum yaa😅
Ne kadar kısa süre?
Benim zamanlama olayım yok ya 😅 ama önümüzdeki hafta bayaag bir yoğunum araç alım işlerim var satış işlerim var vergi dairesi offf içim patladı anlatırken bile 😄bunları yaptıktan sonra asıl işime asilmam gerekiyor çok tembellestim bu aralar
Ooo şimdiden kolay gelsin😅
Eyvallaaah 😅
Birkaç saat sonra geri geldi.😂
Daha burdayım ama gidicem işlerim var 😄
İyi ettin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?