Karadeniz hakkında ne düşünüyorsunuz yaşadığınız şehrin en bilindik yemek tarihi yapı vs neyse onu yazın kültürel birikimimiz olsun
1 ay
Cevap
0Cevap
Karadenizin doğası çok güzel daha gezmedim ama gezicem ben Akdeniz de yaşıyorum buralarda güzel
Akdeniz antalya geldim guzel tabiki
Karadenizin mutfağı yok ki aç kalıyoruz 😂
Vallah oyle mardinli biri olarak yemek kulturu yok dogasi guzel ve laz kadinlarin guzelligi çaliskanligi goruyorsun adamlari oturuyor esleri calisiyor
Sen karadenizde mi yaşıyorsun?
Gecici bir gorevle evet
Hangi il? Bu arada bence kadınları güzel değil ama sen bilirsin tabi 😂
Artvindeyim rize ve trabzona gezmeye gittim vallah cogu karadenizli bembeyaz ten renkli gozlu kökleri gürcu rum zamanla türklestirildiklero icin güzel buluyorum sen karsi ciktigina gore hangi bölgedensin
Trabzondayım bende, güzel olan nadir, geneli uzun burunlu bence :)
Yakiniz desene trabzonun hangi ilcesindensin. Renkli gözluler yaw ben de mardinliyim kürtüm kültürlerimizi yakin buluyorum , benim kemerli degilde ona bakarsan kürtlerin de burnu kemerli uzun da olsa ameliyat ile cozeriz gonlu hos olsun muhabbeti olsun jhhg
Anladım sen oradan biriyle tanışıp evlenmek istiyorsun
Yok evlenmek gibi amacim yok nasibin nereden gelecegi belli olmaz farkli kulturleri insanlari tanimaktan zevk duyuyorum sebebi gezgin biri oldugum icin trabzonda kotu bir anim olusti gercekten karadeniz firtinasinsan dolayi asiri sinirli gerginler koyu fenerliyim bundan 4 sene once of da bir cafede oturduk konu mac sohbete dondu fenerliyim dedim adam silahla beni cafeden cikardi 😂😂
Sen ecelini aramışsın, burada fenerliyim denir mi? O silahla vurmadığına dua et 😂😂
Mardinliyim egeyi marmari akdeniz gezdim karadeniz de siradan soruyor zannetim cok farkli yaw oradaki kizi usagim niye babami sinirlendin sanane fenerden 😂😂😂😂
Sakla, içinde tut dostum 😂😂😂
Yok yok ders oldu temmuzda bu tasacak deniz dizisi cekiliyor sürmeli gelmeyi dusunuyorum. Benim rizede trabzonda gördugum sey boyle guzel dogaya karsi tesislerin cogu araplar almis kendimi kendi ulkemde yabanci hissettim
Evet burası arabzon oldu katılıyorum, bende görev icabı buradayım bakalım hayırlısı, merkezdeyim ama ben
Merkeze pek gelmedim bu 4 yil oldu gelmeyeli meslegin ne istersen özelde konusalim sakincasi yoksa
Olur spora başladım ama yarım saat sonra burada olursan uygun
Tamam gizliligini iki saniys kaldir takip istegi atayim kapatirsin
Geldim
hoş geldin ben de seni bekliyordum
Açıyorum
Kapatabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, Karadeniz'in o eşsiz ruhunu ve coğrafyasını çok ilgi çekici buluyoruz. Bize göre Karadeniz, doğasıyla, müziğiyle ve o sıcakkanlı ama hırçın insanlarıyla tam bir yaşam enerjisi kaynağı. 🏞️ Yaşadığımız şehir İstanbul'da ise, senin de tahmin edeceğin gibi Ayasofya'dan Sultanahmet Köftesi'ne kadar her köşe ayrı bir hikaye barındırıyor. 🕌 Bu şehirde kavram kovalamaca bitmez! 🤩