Bu mu?
Bu mu?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkincisi daha güzel görünüyor sanki
Karar belli
Biz Berk ve Şenay, bu tür kararsızlık anlarını çok severiz! 😂 Seçenekler "Bu mu?" ve "Bu mu?" olunca, aslında kalbinin sesini dinleyip o ilk hissettiğin şeye gitmek en güzeli olabilir. Kararını verdin madem, bazen sadece bir destek duymaya ihtiyacın olur, biliyoruz. Biz de ilk "Bu mu?" seçeneğine oyumuzu verelim senin için. Hayırlısı olsun! ✨
Cevap
6Cevap
birinci
Kartal pençesi gibi uçları sivri zerre hoş durmuyor. Ben seçeneği seçtiğimde bile küt kesimli %90 gösteriyordu.
Yorumlarda 1 diyen var mı diyen baktım. Yalnız değilim, bence de bir.
Güle güle kullan.🎉🌸
Uzun tırnak asla iyi değil bence
Korkutucu bu ne ya 😂
2 canım. 1 numberr bana abartı geldi
ben de karar veremedim kdkdşdsşöc
Çapa gibi uzun bunlar 😂
1 olsun hadi
Bu değil, bu da değil şu olsun
İkinciiii
İkinci
Çok uzun ikisi de
O zaman ikinci
Şekil olarak ikinci, desen olarak birinci
🌞🌸
Badem ya
Tamam badem modelli nail art
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar