Sabah 7 giriş çıkış 4 ya da 5, akşam için öğlen 12 giriş akşam 10-11 çıkış, haftada bir gün izin, indirim zamanı sabah 7 akşam 8 çıkış. Yazın da 12 giriş akşam 12 buçuk çıkış, nasıl bir iş.
1 ay
Sabah 7 giriş çıkış 4 ya da 5, akşam için öğlen 12 giriş akşam 10-11 çıkış, haftada bir gün izin, indirim zamanı sabah 7 akşam 8 çıkış. Yazın da 12 giriş akşam 12 buçuk çıkış, nasıl bir iş.
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Bok gibi kısaca kölelik ne işi o ya
İsim verdim. en ünlü kozmetik mağazası
İsim vermeyeyim*
Anladım canım eger çok çok paraya ihtiyacın var ise gir ama bende çalışmış biri olarak insanlarla ugrasirsin bitmek bilmez. Üst yönetici seni ezmeye kalkışır arada bı paspas atarsın tek iş yapmazsın
Maaşı ne kadar acaba biliyor musun yani hiç içime sinmedi paraya ihtiyacım var ama açıkta değilim
Max asgari ücret canım oda Max ama üstünü bekleme hiç
Bu 55 60 bin falan diyorlar ya denk gelmişsindir öyleyse diye dedim ama hiç istemedim
canım o pazarlama belgesi olanlar için yani müdür gibi olanlar o kadar maaş alır 55 bin 60 olur mu hiç
Bende öyle tahmin ediyorum da prim mrim diye söylüyorlar ondan bende satış danışmanıda öyle sandım teşekkürler tatlım
canım prim ile Max 32 falan olur ama işsiz güçsüz gezmeye değer bence. eğer okuyor isen bari ek bı gelirin olur
Yok ya çok fazla yani ben öyle alışkın değilim hiç daha önce hiç çalışmadım ağır olur benim için sanki
Vücut alışır asıl sinirli biri isen veya. sabrın yok ise kesinlikle hiç girme bile psikolojik baskı çok oluyor iki kuruş verip seni satılmış sanıyorlar her kurum böyledir ya bu devirde kamuya atanacan memur Olcan karışan edenin olmaz veya yine memur olcan
Ona da çalışıp atanmak kesin olsa keşke belli değil ki
12 15 milyon üniversite mezunu var ve çoğu genç işsiz çok zor canım torpil şart. bende o kişiler arasından biriyim kendim bimde çalışıyorum kesinlikle tavsiye etmem öyle yerleri
Daha önceden de kozmetikte çalıştım bimden daha kötüydü bari bimde yine iyi bı tık
46 bin oldu şu an maaşlar 50 olacak bayramdan sonra umarım
Bende o gençlerin arasındayım torpilin Allah belasını versin
Umarım olur bizde çok çalıştırıyor
Bimde*
G ile başlayan kozmetikci bu
Tamam anladım hangisi olduğunu bende onla benzer bı yerde çalıştım zor maalesef canım atanamadim ben baya uğraştım olmadı en son dedim işsiz kalmim deniyorum biseyler işte Allah yardımcımız olsun
Amin hepimizin yardımcısı olsun gönlümüze göre versin Allah teşekkür ederim
Rica ederim ama işsiz olmaktan iyidir bı gir dene olmadı çıkarsın evde olmaktan iyidir ya sıkılır insan
Ben öyle girip çıkamam maalesef babamdan sigortam kesilince bağlanması üzüm sürüyor sorunda orada zaten yoksa sıkıntı yok