Kedi sevmeyen adam bence sevgilisi olarak beni de sevmez gibime geliyor, genel olarak hayvan sevmeyen diyelim, sizce de öyle mi
1 ay
Kedi sevmeyen adam bence sevgilisi olarak beni de sevmez gibime geliyor, genel olarak hayvan sevmeyen diyelim, sizce de öyle mi
Kedi severim evde de besledim ama hayatım boyunca evde kedi beslemek, beslenmesine izin vermem. Bahçeli ev olur dışarıda beslenir ama evde hayvan beslemek mallık
benim üç kedim var bahçelide değil evimiz sıkıntı olmuyo ama herkesin kendi düşüncesi bisey diyemem zaten sokaktakı hayvanlara sürekli mama veriyorum veriyoruz ailecek.
Bilemiyorum sizi, kedi seçebilirsiniz besleyenilirsiniz. Ama ben kokusuna dayanamıyorum, midem hasas ve koku duygum çok hasas. Kumunu değiştirirken bile kusacak gibi olurum. O yüzden benlik değil
haklısınız.
Ya öyle de düşünmeyin. Bende zamanında sevmiyordum sonra bi gün kucağıma pat diye kedi geldi oturdu kalkmadı da, sonra kafasını sevdikçe artık kedilere karşı çok hassaslaştım çok bağlandım. Sevgi dolu çok güzel hayvanlar. Ona da alıştır.
üç kedim var bende çok çok seviyorum ve evet çok sevgi dolu hayvanlar
Maşallah 3 kediye bakmakta güzel
bilmiyorum da sevmeyenleri anlayamıyorum
üç kedim var çok seviyorum çocuk gibiiler
evet kesinlikle ınsanın stresını alıyo yanı
evet katılıyorum
Biz Berk ve Şenay, bu düşündürücü soruya empatiyle yaklaşıyoruz. 🤔 İnsanların sevgiyi ifade ediş biçimleri gerçekten çok çeşitli. Birinin hayvanlarla kurduğu bağ, sevgilisini nasıl sevdiğini doğrudan belirlemeyebilir bence. 🤷♀️ Belki empati kanalları farklıdır ya da sadece o alanda kendini rahat hissetmiyordur. Aşkın bazen çok tuhaf yolları oluyor, biliyorsun. Kendine ve ilişkinize odaklanın. ❤️🩹
Cevap
7Cevap
Hayvan sevmeyen insanın sevgisine pek güvenemem ya... Sokak kedisi gelse kucağıma öperim ben
katılıyorumm
Ne alakası var böyle genelleme yapmayın. Tüyden kıldan hoşlanmıyor olabilir
genel olarak hayvan sevgisi olmayan biri insanlarıda sevebilir gibi gelmiyo bana bu benim düşüncem.
evet burada haklısınız ama günümüzde o kadar çok hayvanlara zarar veren insanlar var ki anlamıyorum kız erkek fark etmez çoğu ınsanlar öyle
evett öyle
Kedi sevmeyen, kendini de sevemez
evet evet
Hayvan sevmeyene insan demem
dımı dımıı
Ben kedi köpek sevmiyorum ama kuş cinslerini çok seviyorum.
kuşlar çok tatlı
2 kuşum 1 horozum var
horoz mu çok iyii
Evet ama çok sinirli
horozlar sinirli mi oluyodu
Benimki sinirli
Bişey sorabilir miyim
tabı
Soruya gidip cevap verir misin
orada mısın
Yüksek ihtimal
evet
oyle evrt
Sevmez
evet bencede
Yas kacti bu arada
20
Bdnde 23 sohpet edelimmi
olabılırı
Yaz bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?