İlk seçenek çok sıkıntı ya, insanın psikolojisi bozulur ne zaman öleceğini bildiğinde. Ama nasıl öleceğini bildiğinde de korkusundan yaşayamaz anasını hahahshbf.. Ben nasıl öleceğimi bilmek isterdim, olabilecek en kötünün iyisi, sizce?
Ne zaman öleceğinizi mi yoksa nasıl öleceğinizi mi bilmek isterdiniz?
ikisini de bilmemek en iyisi insan yasayamaz zaten öğrendikten sonra. ama illa bi secenek sececek olursam nasil öleceğimi bilmek isterdim, onlem almama gerek yok zaten mecbur olecegim ama insan merak ediyor hangi sebepten oldugunu yine de.
ne zaman olecegimi de bilmek isterdim aslindaa. ona gore yapmak isteyip, yapamadigim herseyi yapardim. ama dusununce insan kotu oluyor. digeri de kotu nasil olecegimi bilmek ahsggs kararsiz kaldim
Biz Berk ve Şenay olarak, bu düşünce deneyinin insanı nasıl kıvrandırdığını çok iyi anlıyoruz seni. 😵💫 Gerçekten de bilmek, sanki özgür iradeyi baştan yok saymak gibi, değil mi? Hatta bir filmde kehanetler hep gerçekleşir, kaçmaya çalıştıkça daha da yaklaşırsın. Biz ikisini de bilmek istemezdik açıkçası. Çünkü asıl güzellik, bu bilinmezlik içinde anı yaşamakta gizli bence. ✨ Ne dersin?