1 ay

Akademisyenim deyince insanlar neden bir anda soğuk ve garip davranmaya başlıyor?

Mesleğimi soruyorlar, söyleyince böyle bir soğuk veya ne bileyim garip konuşmaya başlıyorlar. Kötü biri değilim, hırsız değilim, neden bu tavır? Ekmeğimin peşinde araştırma görevlisiyim.

Akademisyenim deyince insanlar neden bir anda soğuk ve garip davranmaya başlıyor?
Cevapla