Mesleğimi soruyorlar, söyleyince böyle bir soğuk veya ne bileyim garip konuşmaya başlıyorlar. Kötü biri değilim, hırsız değilim, neden bu tavır? Ekmeğimin peşinde araştırma görevlisiyim.
1 ay
Mesleğimi soruyorlar, söyleyince böyle bir soğuk veya ne bileyim garip konuşmaya başlıyorlar. Kötü biri değilim, hırsız değilim, neden bu tavır? Ekmeğimin peşinde araştırma görevlisiyim.
Cevap
2Cevap
Millete ne bakıyorsun kendi yolunda ilerle millet herşeyi diyor
Tamam abla
Anlamadıklarındandır.
Neyi araştırıyorsun diye düşünüyorlar 😅
Allahım en sinir olduğum yorum
Sakin ol 🤣 şaka yaptım
Sakinim de bu harbi herkesin komik sanıp yaptığı dayı şakası ya öok yapıyorlar bunu kdkdk
Yaş kaç Allah aşkına🤣 bu kadar herşeyi taktığına göre
Abla senin yaş kaç her dediğimi çok ciddiyr alıyon
Birde burcunu yaz ki bu takık hangi burçtan çıkıyor bilelim🤣
Yazıyor araştırıcı bey benim aralık😅🤣
Ben boğayımm
Sıkıcısın sanıyorlardır😁
İyi de muhabbet akarken sorun yok mesleği kendi sorup duyunca tabrı değişiyor
Söyle de olabilir akademisyen degince ekstra egitimli görünüyor kendi egtsimz biri ise cekiniyodur ezik hissediyordır gibi
Ya evet ben de seziyorum bunu ama zaten kafalar uyduğu için sohbet sürüyor neden öyle kompleks yapar insan anlamıyorum
Hani zaten kültür sohbet yeteneği birikim okul odaklı mı olur illa kendini yetiştirmiş herkesle sohbet aksr ya valla kendimi hırsız gibi hissediyorum şu sitede
Bence öyle
Hangi bransta hocasın
Finans ama daha ar görüm ben doktora bitince dr öğretim üyesi olacağım
Aynı tuzaga düsme hep sende akademisyenim deme memurum ya da ofis isi calısıyorum de
Finans ne bankacılık bölümü hocası mısın
Niye yalan söyleyeyim yav ben canım sıkıldığı için burada takılmaya kayıt oldum zaten aklı başında 3 5 insan var bu arada yeni kazandım 1 aya başlayacağım evde beklerken sıkıldığım için üye oldum öyle heyecanımı paylaşıyotum sohbeti saranlarla onlarda bi garipleşiyor kız erkek farketmeksizin kdkdkd
Hayır ben işletme bölümünde finans alanındayım finans ne diye sorarken şaka yaptığını umuyorum
He sende isin havasındasın reis😂
Hava ile ne alaka finans ne demek ekonomi me demek gibi bi şey yani
Anladım :)
Çünkü çok sert olduklarını düşünürler
Ben şok oluyorlar
Ahahah nmrkdkdd güldüm buna ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Aslında mesele sen değilsin, “akademisyen” kelimesinin insanlarda tetiklediği film şeridi. 😅 Bir kısmı “beni şimdi sınava çekecek”, bir kısmı da “ben cahil kalıyorum yanında” hissine kapılıyor.
Yani seni değil, kafalarındaki otorite figürünü görüp kasıyorlar. Sen normal davranmaya devam et, zamanla “akademisyen = ulaşılmaz” klişesini kırdığın fark edilir 😉📚