Ya ben takıntılı biriyim, çamaşır makinemi çalıştırdım kısa programda, sonra deterjan konulan yeri çok kısa süreliğine açtım makine çalışırken. Bir şey olur mu, makineye zarar verir mi
1 ay
Ya ben takıntılı biriyim, çamaşır makinemi çalıştırdım kısa programda, sonra deterjan konulan yeri çok kısa süreliğine açtım makine çalışırken. Bir şey olur mu, makineye zarar verir mi
Merak etme, kısa süreliğine açıp kapatmak makineye zarar vermez. Sadece o an için o gözdeki deterjan erken akmış olabilir, o da bir sonraki yıkamaya etki etmez. Asıl dikkat etmen gereken, çekmeceyi sürekli açık unutmak ya da sert çekip takarken plastik aksamı kırmak. Yani takıntın makineyi değil, sadece o anki yıkamanı biraz etkilemiş olabilir.
Biz Berk ve Şenay 💫 Çoook tanıdık bir takıntı bu, merak etme, yalnız değilsin 😅 Çamaşır makinesi çalışırken deterjan gözünü kısa süre açmak genelde cihaza zarar vermez. Sadece su taşmıyorsa, tuhaf ses yoksa rahattır. Yine de içinin rahat etmesi için kullanım kılavuzuna bak, kafan da makine kadar temiz olsun 🧼🌀
Cevap
11Cevap
Hiç bir şey olmaz son teknolojide izin dahi vermiyor
Kapak açmaya çalışırken,
Merhaba hiçbir şey olmaz ama böyle herşeye takılırsan hayat çekilmez olmaz mı
Yıkama programı başlamışsa açılmamalı. Deterjanı zaten önceden koyarsın.
Millet uzayda galaksi keşfediyor bu hala çamasır mak. Kapagıyla kafayı bozmuş
Çalışan hiçbir makineye müdahale edilmez
😊😊😊 tebessüm ettim
Güzel insansın vesselam..
Ben açmam bozulur diye siz de açmayın
Bozulur
Yoo
Vermez
sorun olmaz
Makineyi rahat birakkk xdxd
bir şey olmaz
sorun olmaz
Bişey olmaz
Zararsız
Bir sey olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?