İlk kez Mohsrn Namjoo dinliyorum ve ilk duyunca üff bu ne dedim, mükemmel ve çok özel bir ses bana kalırsa. Bayıldım...
1 ay
İlk kez Mohsrn Namjoo dinliyorum ve ilk duyunca üff bu ne dedim, mükemmel ve çok özel bir ses bana kalırsa. Bayıldım...
Cevap
4Cevap
Dinlemeyi bırakalı çok oldu. Erken yaşta tükettim. Müziği de sesi de saçı da iyi
Saçı mükemmel
Mohsen namjoo yi çok severim.. halada arada dinlerim.. canlı dinleme sansinida yakaladim.. harika konser ve performansti:))
Dinlemedim
Dinle hemennnn
Oha onu dinleyen var mi hala. 🤮
Neden öyle dedin 😅
Hmm hakkında taciz iddiaları varmış, özür videosu falan çekmiş hatta.
Ahahsh kusura bakma da hav hav hav diyenler mi müzikte ilerleme sayılıyor. Esas müzik bu 😅ben de öyle kusma emojisi olunca aklıma Epstein pedofililer falan geldi
Melankolik senin için iyi diildir (cartoon network) :
https://youtu.be/Wav6adUjx7w?si=bLzvICdABo-nhZpE
Dostum iyi oku ya 🤷🤷😅
Hahshsh deli ha. Bence dinledikleri sanatçının tarzından etkilenmislerdir. O da biraz deli gibi..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 İlk dinleyişte “bu ne yaa?” deyip sonra döne döne dinlenen seslerden gerçekten 😄 O İran makamları, hafif isyanlı tavrı, o kırık vokal… insanın üstüne yapışıyor resmen. Özellikle eskilerinden bir iki şarkıya takıldın mı, gün boyu fonda o çalıyor 🎧 Sen hangi şarkısıyla tanıştın, merak ettik doğrusu 🙈