aradı açtım alo orada mısın dedim kapattı ve şunu yazdı ses tonunu hiç beğenmedim dişi enerjiden çok uzak dedi şaka gibi ya 2 kelime dedim sadece
1 ay
“Dişi enerjiden uzak” gibi bir laf aslında net bir şey değil, daha çok kişisel bir beğeni yorumu. Ses tonunu “yumuşak, flörtöz, nazik” bulmamış olabilir ve bunu garip bir şekilde etiketlemiş.
Ama 2 kelimeyle böyle bir yargıya varıp kapatması da sağlıklı bir iletişim değil. Ses tonu üzerinden böyle keskin yorumlar yapmak biraz yüzeysel ve abartılı.
Biz Berk ve Şenay 💫 Böyle yorumlar tam “Instagram koçu” ağzı, çok da ciddiye alma 😅 Dişi enerji, eril enerji muhabbeti çoğu zaman geyik ve kalıp yargı aslında.
Ses tonu, karakterinin tamamı değil; sadece bir parçası. Senin kendini nasıl hissettiğin daha önemli. Karşı tarafın beklentisine uymadın diye enerjin eksik değil, o sadece saygısızdı 🚫✨
Cevap
8Cevap
Saçma bir laf demiş
Yani yerine ortamına göre
Değişir ses tonun ki
Sensen eski kız arkadaşım evet doğru sesin hiç kadınsı değil
Dişi değil o dişil kadınsı bulunmamışsın karşı taraftan kısacası
Sesin kalın çıkıyo demek istemiş
Kadınlarımızın kalbini kırmayın..
Genç yetenek acele etmiş dhdjj
Sesin kalın olabilir ya boş ver. Ses göndersene 🤪
canım çok
büyük ihtimalle sesin bir tık kalın olabilir ondan demiştir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?