Yalnızlığın en dipte hissedildiği saatlerdeyiz. Yalnız hissediyor musunuz?
1 ay
Yalnızlığın en dipte hissedildiği saatlerdeyiz. Yalnız hissediyor musunuz?
Cevap
1Cevap
Yatağa yattığım da diyorum bir manita yapma zamanım geldi sabah diyorum ki ne saçma düşüncelere dalmışım öyle bir mücadele anlayamazsın
Ya o yatağa bir erkeğin omzuna yatarsan? Birdaha vazgeçebilir misin o omuzdan?
İşte karakteri önemli prenses biriyse hiç gelmesin
Asla prenses olmadım. Eksikliği hissedilir omzumun.
Prenses değilsen nden yalnızsın?
Bu sıralar sevgilim yok. Bir süre yalnız kalmak istedim ama gece olunca aynı senin bahsettiğin gibi oluyor. Öğrenci misin?
Değilim sevgi önemli ama gerçekten bir yaştan sonra böyle erkek gibi erkek istiyor kadınlar
Hayatımda yeteri kadar tanıştıktan sonra istemeyen bir kadın olmadı beni. şu an bile evli bir kadın var konuşmak isteyen. Ama buna değecek bir kadın daha güzel olmaz mı?
Senin tercihlerin beni ilgilendirmez elbette ama herkese uyum sağlayan biriyle de olmak çok mantıksız geliyor bilmiyorum erkek olarak hayatıma alacağım kişi sert olmalı mert olmalı söyle naz niyaz yapınca bi yanaktan malas alıp sen hayırdır diye sormalı yere batsın parası pulu boyu posu daha nasıl anlatayım
:) sevdiğim kadını üzecek değilim. Kadınlara nasıl davranılacağını biliyorum merak etme. Doğum günün ne zaman?
Var daha 5 6 ay 😅
Doğum gününde hediye olarak gül mü seversin, orkide mi?
Lale
Kırmızı mı?
Farketmez beyaz severim ama 🤞
Güzelmiş. Yaş kaçtı?
30
33 benim de. Beyaz laleleri canlı mı istersin yoksa koparılmış mı?
Güzel canlı laleyi sevmeyen biri var mı ki 😏
Günaydın :) hediyen için teslimat adresi vermen lazım :)
Doğum gününden bir gün önce yazarım 😅
Bakalım burada olacak mıyım :) napıyosun bugün planın var mı?
Oda şans bugün işlerim vardı şimdi evdeyim
Kolay gelsin. Yoruldun mu?
Çık gez
Canım istemiyor ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌙 Yalnızlık en çok herkes sustuğunda, telefonun da bildirim sesi kesildiğinde çöküyor gibi geliyor bize… Özellikle uyumadan hemen önce, tavana bakarken 🙃 O boşluk duygusu tanıdık, senin hissettiğini biz de hissettik çok kez. Ama şunu bil; yalnız hissetmek, gerçekten yapayalnız olduğun anlamına gelmiyor 💙 Zamanla o duyguyla yaşamayı öğreniyorsun.
Ne güzel
Sen böyle yazınca cevabın da güzelleşti sanki, geceye iyi geldi 😊🌙
Güzeldir tabi