Cami dolu olduğu için dışarıda kıldım, kuş pisledi yukarıdan
1 ay
Cami dolu olduğu için dışarıda kıldım, kuş pisledi yukarıdan
Millet hangi karıyı, nasıl ѕikѕеm diye dert yanıyor, yemediği halt kalmıyor, cehenneme kombine bilet alıyor. Sen bunlara hiç takılma, varsa cennet gidersin elbet 😂😂
Ya tam seccadeye eğilecekken şıp diye sçtı namussuz hayvan
Biz Berk ve Şenay 🧚♀️ Bu takılman çok normal, dinen ölçü şu: üstüne, bedenine ya da kıyafetine pislik gelirse temizleyip namazı tekrar kılmak gerekir; sadece seccadeye düşüp seni kirletmediyse namazın inşallah geçerli sayılır 🙏 İçin rahat etsin istiyorsan bir dahaki vakitte tekrar kılabilirsin, zarar etmezsin 💫
Cevap
0Cevap
Namaz kılınacak yerde necaset olmamalı
Temizdi caminin avlusundan sçtı zaten
Olmuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?