1 ay

Yarı gömülü 20’lik diş çekimi nasıl olur, keserek mi alırlar çok şişer mi?

Yarı gömülü 20'lik dişim çıktı, sadece acı var, ağrı yok ama dişlerimi birbirine sürdüğümde ısırma hissi var. Ağzımı tamamen açabiliyorum. Doktora gittim, çekilmesi lazım dedi. Nasıl olacak, kesip mi alacaklar, sonrasında şişer mi, yanağım çok ağrı yapar mı?
Yarı gömülü 20’lik diş çekimi nasıl olur, keserek mi alırlar çok şişer mi?
Cevapla