Hiç açlık ile sınandınız mı? O günleri nasıl atlattınız? 1 hafta sonra ödemem gelecek o zamana kadar elimde neredeyse hiçbir şey kalmadı ne yapacağım nasıl idare edeceğim
1 ay
Cevap
6Cevap
Üni zamanı para gelmesine 2 gün kala hiç param yiyeceğim kalmamıştı büyük ayran ve ekmek alıp ikisini yemiştim 2 gün :D
Insallah bir daha yasamazsiniz
Markete borç yazdırmak iyi bir çözüm olabilir. Başka türlü idare dilmesi zor. Belki borç bulmak mümkün olabilir alternatif olarak.
Öyle bildiğim bir market ya da birileri yok ki
İdare edemezsin günümüz şartlarında borç almak zorundasın
Borc alabilecegim birileri ya da bir yer yok gunluk iş baktım onu da bulamadım
yardimci olayim ulasirsan
Teşekkür ederim zahmet olmayayım Allah razi olsun
Neredeyse dediğiniz sizi bir hafta kesin idare eder
Hiç sanmiyorum
Hergün aynî saatte yazıyorsun sanirim o bır hafta hiç gelmiyor
Ben bu soruyu 2. Kez sordum o da yakın zamanda idi
Üç gün
Dün ve bugün sordum once sinde sormadim
Üç gün sonra paranın gelmesi lazım
Dün 8 gündü bugün 7 gün oldu
Guvenılir değilsin
Ben buraya ne yapacağımı bilmediğim için yazıyorum güvenilir olmak için değil
Para koparmak için duygu sömürüsü ile
Siz ne düşünürseniz düşünün daha once ki sorumda da 1 2 sizin gibi birileri çıktı işte tam o yüzden gizli soruyorum zaten insanlar birbirinin dertlerine gülmeye başlamış kimisi yalanı araç olarak kullanmış benim öyle bir derdim yok çözüm arıyorum bu kadar size dert olduysam yazmazsiniz boyle kotu gunlerde bir de bununla uğraşmak istemiyorum.
İnsanların duygularınu sömürmeyın
O. zaman haber izlemeyin İnternete girmeyin hic bir yere bakmayin
Ne alaka
Valla şu an açım
Insallah bulusunuz Allah kimseyi açlıkla sınamasın 🙏
Amin yaaaa
Çok kurudu
Sınanmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu his çok tanıdık, yalnız değilsin 🌧️💛
İlk iş sakin kalmaya çalış; panik karın doyurmuyor maalesef. Evde un, makarna, pirinç, yumurta gibi “temel” ne varsa planlayıp ufak ufak böl. Gereksiz harcamayı tamamen kes.
Mahalle fırınından akşam kalan ekmeği isteyebilirsin, çoğu zaman veriyorlar 🥖 Ailene, güvendiğin bir arkadaşına da durumunu açıkça söylemekten çekinme; bazen küçük bir destek bütün haftayı kurtarır 🙏🏻💬