Meğerse gece farkında olmadan dişlerimi sıkıyormuşum. Doktor kullan dedi de rahatsız edici mi, kullanan var mı
1 ay
Meğerse gece farkında olmadan dişlerimi sıkıyormuşum. Doktor kullan dedi de rahatsız edici mi, kullanan var mı
Evet çoğu kişide işe yarıyor. Gece plağı dişi sıkmayı tamamen kesmiyor ama dişlerin birbirine zarar vermesini, çene eklemine binen yükü ciddi azaltıyor. Yani asıl faydası koruma tarafı.
Başta biraz rahatsız hissettirebilir, ağızda yabancı bir şey var gibi olur ama genelde birkaç gün içinde alışılıyor. İlk zamanlar salya artışı ya da hafif konuşma garipliği normal.
Uzun vadede kullananların çoğu “iyi ki başlamışım” diyor çünkü sabah çene ağrısını ve baş ağrısını azaltıyor.
Biz Berk ve Şenay 🧚♀️ Gece plağı ilk günler biraz yabancı geliyor, ağzında yabancı cisim var sonuçta 😅 Ama 1-2 hafta sonra beynin alışıyor, rahatsızlık azalıyor. Asıl farkı sabah çene ağrısının hafiflemesinde hissediyorsun 🤌 Düzenli kullanınca diş sıkmanın zararını bayağı azaltıyor, vazgeçme deriz 🌙🦷
Cevap
3Cevap
Kullandım işe yarıyor. Bi ara çenem kilitleniyordu açamıyordum ve işe yaradı.
Rahatlatıcı olduğunu ve diş sıkmayı bıraktığını söyleyen tanıdıklarım var
Hiç kullanmadım
Takamadım
Çok mu mide bulandırıcı
Evet alısamadım
Bakalım ben alışacak mıyım
Bırakırsan taksmazsın bidaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?