Diyelim ki bir sabah uyandınız her yer zombi, odanızın camına bakıyorsunuz her yer zombi, tv açıyorsunuz haberlerde tüm dünyada zombiler var, camlarda demir var içeri girmesinler diye, o an ne yapardınız?
Bi sabah yatağınızdan uyandınız ve cama baktığınızda heryer zombi kaynıyor o an ne yapardınız? ?
Sabah gözümü açıp cama bir bakıyorum ki her yer zombi kaynıyor. O an insan ne yapacağını şaşırır ama benim inancımda zombi diye bir şey yok; ben olaya daha başka bakarım. Benim dünyamda asıl mesele Deccal’in fitnesi, Yecüc ve Mecüc’ün yeryüzüne dağılmasıdır. Eğer o dehşet günleri geldiyse, kapıdaki zombi görüntüsü sadece bir imtihandır. Öyle bir durumda sığınacağım tek yer yine inancımdır. Silahla, sopayla değil; inşallah sarsılmaz imanımızla onların üstesinden geliriz. Rabbim bizi o fitnelerden korusun, imanımızı kalkan etsin; çünkü o büyük savaşta bizi ayakta tutacak olan tek şey yüreğimizdeki o mutlak teslimiyettir.
ulen ne kadar uyuduysam artık neyse evde babadan kalma1 14lü tam otomatik tabanca var şok önce herkesi ararım ulaşamazsam afad ı ya da bilgi alabileceğim yer var mı yok mu onu araştırırım o da yoksa inerim kapalı otoparkıma girerim aracın muhtelif yerlerine bir kaç zıpkın ya da kesici alet yerleştiririm önüne de kalkan gibi bir şey arka koltuğa su yiyecek kaç parçada giyecek koyarım bi de komando bıçağım depom hep doludur 1 50lik bidon benzinde hep bulundururum bakalım belki insanların yaşadığıgüenli bi yer buluruz belki
içeri kimseyi almam dışarı çıkmam evdeki kaynaklarla dayanabildiğim kadar dayanırım sonra varsa silahla yoksa evde mızrak falan yapıp kaynak aramaya çıkarım böyle dayanabildiğim kadar dayanmaya çalışırım
Evin kapısını 5 kere kilitlerdim, kapı önüne ağır dolap veya buzdolabı koyardım. Kalan yiyecekleri en az tüketerek yaşamaya çalışırdım. Yiyecekler tükenince baktım zombiler bitmiyor dışarıya çıkıp kendimi savunmayı yapamam, beni yemelerinide hiç kabullenemediğim için evde açlıktan giderdim
The Walking Dead’i izledigim icin neler yapabilirim az cok bilirdim. Mesala ses işik gurultu vs yapmazdim onlari evime cekecek kadar.. disari cikmazdim ve mecbur kalirsamda delici biseyler alirdim ve kafasindan vururdum ki ölsun..😃😃😃
Tam istediğim senaryo, doğa ve kamp seven biri olarak ayrıca hayatta kalma dizi filmleri ile Bear Grlys ile Ed Stafford hayranı olarak bildiğim tüm hayatta kalma numaralarını sergileyeceğim ortam olur işte. 😋
İroni yapayım sana. Şu an da bir fsrk yok. İnsanlar zombi gibi. Günaydın dersin karşılık alamazsın. Centilmen olursun teşekkür etmezler. Falan filan...