Son zamanlarda fark ettim ki bazı ciddi bağımlılıklarım var. Ama sigara alkol gibi şeyleri çok kolay bırakabiliyorum.
1 ay
Bağımlılıklara değil, samimi bağlara inanıyorum. Hayattaki tek vazgeçilmezim ise ruhumun özgürlüğü ve dürüstlüğüm. Benim dünyamda sevgi bir muhtaçlık değil, en saf haliyle bir tercihtir. Eğer o tercihin karşılığında aynı netliği bulamazsam, eksilmem; sadece o bağı sessizce çözer, yoluma devam ederim. Çünkü ben kendi huzurumla zaten çok tamım.
Alkol ofis de her zaman var çok içmem sigaraya bağımlı olabilirim 🙄 sigara içmediğim zaman aşırı gergin oluyorum sigarayı bırakırsam mecbur sevgili yapmak zorunda kalıcakmış gibi hissediyorum 🤣🤣
Sigara ve sevgili bağın beni ürküttüüü xkfkglh
Dopamin mutluluk veriyor 🤣🤣🤣
Biz Berk ve Şenay 💫 Biyolojik şeyleri bırakabiliyor olman süper ama duygusal ya da zihinsel bağımlılıklar daha sinsi olabiliyor 🙃 Mesela onay bağımlılığı, telefona kaçış, hep aynı kişiye tutunma, dram arama… Bunlar çoğu zaman fark edilmesi en zor olanlar 😶🌫️ Kendini gözlemlemen başlı başına iyileşmeye açılan kapı, bunu hafife alma lütfen 💛
Cevap
36Cevap
Sigaram var
Kahveye, kitaba ve düşünmeye bağımlıyım bence.
Bağımlılık böyleyken güzel aslında ya
Kahve ve düşünme kısmını biraz azaltabilsem daha iyi olacak.
mastürbasyon bağımlılığım var ama kurtulmak da istrmiyorum. Bir de fotoğraflara gif resimlere bakma alışkanlığı
Erken boşalmaya sebep seksten zevk alamamaya sebep diyorlar.
Bağımlılığım olduğunu düşünmüyorum. Sigara ve alkolüm hiç olmadı. Bazı yemeklere tutuluyorum ama çocukluğumdan beri yerken inanılmaz keyif alıyorum 🤣
Aliskanliklar :)
Bağımlılık sigara ki ara ara bırakırım ama içmeyi seviyorum
O bağımlılık değil bence sayılmaz o
Hergun 1 sise raki içiyordum bıraktım:) hos cok oldu heralde yakinda sigara ilede vedalasmam gerekecek
1 şişe kaçlık bu yaa
70 - 100 :) o güne hangi saatte başlayıp bitirdiğime göre degisiyordu
Ciddi misin sen ya o nasıl bir mide dayandı öyle
:))) hic bir zarari olmaz sadece yaslaniyordum artik zor olmaya baslamisti
Ben daha erken yaşlandım demek ki yıllar oldu bırakalı
:))))) ben cok erken kalkıyorum bir zaman sonra alkol sonrasi uyumadiginda gun bitmez :)
Tatlıya bağımlıyım sanırım bi şekerimi mi ölçtürsem 😊
Yaaaa inanır mısın bendee sigarayı bıraktım ama çikolata yook
İnşallah o sigarayı bende bırakırım.. Ben bu ara mozaik yapmaya sardım içine birazda meyve parçaçıkları koyuyorum hairika oluyor 😊 bak yine canım çekti
Aaaaaa bayılırım bendeee donduruyor musunnn, sıcak da çok güzel oluyoor
Yapınca biraz sıcak yiyorum kalanı dolaba koyuyorum buzluğa atmıyorum. Buzluktan çıkınca çözülmesini beklemek zor geliyor 😊
Sododkfkf yaaaaa yemin ediyorum sen bensinnnnn
😊😊 güldürdün beni 😊 umarım hazırda tatlın vardır benim bitmiş bi çikolata yiyim bari canım çekti
Ahhhh keşke olmasaaaaa bırakmaya çalışıp beceremediğim bir şey napıyımmmm
Bırakma fotoğeatan gördüğüm kadarıyla kiloluda değilsin ne güzel işte ye gitsin 😊
Bendeki ne kadar ciddi bilmiyorsun tabii maksimum 1 gün yemeden duruyorum yaaa acayip bir şey
Şimdi sen böyle söyleyince bu bir sorun mu diye düşünmeye başladım. Benimde tatlı yemediğim gün yok bende mi bırakmayı denemeliyim sence?
En sevdiğin tatlı ne merak ettim ben onuuu
Tercih yapamadım 😊 daha böyle sütlü tatlıları seviyorum spabgle profiterol gibi 😊
Bana sormadınnn ama ben en çok ekler severimmm kffmfmb
Afedersin paslanmışım bu konularda 😊
Kahve bağımlılığım var ama kötü bi alışkanlığım yok öyle
Telefon haricinde hiçbir bağımlılığım yok.
Senin bağımlılığın nedir?
Hergün mastürbasyon yapıyorum, Sayılır mı 🙄🥺
Kahve, eti süt burger, kinder süt dilimi vs vs.
Süt burger çok güzel yaaa ahhh canım istedi yine
Evet var bir şey de bende kalsın
Merak ettim amaaa
Yanarızzzzzz
A aaa nedeen
O değilde sen ne kadar güzelsin bacommm💞💞
Teşekkür ederimmmmm sende amaaa
Rica ederim, teşekkür ederimmmmmmm💞😍
kahve bağımlısıyım
Sıcak mı soğuk mu nasıl içiyorsun
Türk kahvesi sütlü
Güzeldirrrr
Başka ne bağımlılığın var o zaman
Bu aralar sosyal medya sanırım
Tatlı bağımlılığım var
Çay bağımlılığım var sayılır mı
bu gidişe kafein bağımlısı olucam skdjsk
Gazlı içecekler ve abur cubur
Çok faLa var hemde
Var, kimisi iyi kimisi kötü
Hayır yok bayağı bağımsız kızım
kesinlikle düşünüyorum 🪽
uyku ve kahve sanırım
Sigara, maalesef p*rno mastürbasyon
telefonda ugraşmak telefonsuz vakit geçiremiyorum.
Offf bende de var o ekran sürem 15 saat şaka gibi
Var kesinlikle
Ne bağımlılığın var?
Söylemek istemiyorummmm
Nedeğnnnnn?
Çoook merak ettim ama
Oyun bağımlısıyım
Ne oynuyorsunn
Şu aralar NTE çok fena sardı, sen?
Mbll oynuyorum bu aralarrr senin dediğini hiç duymadım
Yeni çıktı pc oyunu, çok güzel tavsiye ederim
Sigara
Birşeye bağımlı olmasak bu dünya hiç cekilmsz
Kahve var
Yokk
Düşünüyorum
Hayır.
Tabi ki de var.
Ne bağımlılıkkarın var?
Kahve
Sigara
Cuvara kahve
Telefoj
Var sanırım.
Clash of Clans bağımlısı oldun mu hiç
Sapıkca bir bağlılığım var
Sadece sigara
İçme iyi değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?