Ben o kadar bilmiyorum, daha çok zayıf noktalara vurmak üzerine. Kasık ve boyun gibi. Bu ikisi de erkeklerde daha hassas ve zayıf (boğaz Adem elması yüzünden)
Jui jitsu yapmadım. Kadınlar için Krav Maga ve Wing Tsun tavsiye ederim, kas kütleniz daha az olmasına rağmen güç gerektirmeyen sporlarına bunlar. Zayıf noktalara vurarak her erkeği yenebilirsiniz
Taktik olarak şunları verebilirim: Erkeklerin dengesi daha kötü, düşmeleri daha kolay Erkeklerin acıya dayanıklılıkları daha az Erkekler daha kolay yoruluyor Erkeklerin bacak arası ve boğazda ekstra zayıf noktası var, Adem elmasına vurmak daha kolay ve daha hassas zaten Ve tabii ki kadınlar erkeklerden daha esnek
Siyah kuşak bir kız ve siyah kuşak bir erkek tanıyordum. Bir gün ikisi tartıştılar kim daha güçlü diye. E erkek kazandı tabii ki. Sonra sokak kavgası olarak rövanş yapmaya karar verdiler, her şey serbest bu sefer. Kız bacak arasına tekme atmış ve dövüş anında bitmiş.
Kızlar Ne Diyor
doverim bi tsklara tekme atarim biter
O tekmeyi atmana izin verir mi ki
benim boyumda benim kilomdaysa zarganadir zaten bi geciririm biter
Kaçsın ki? Bayağı özgüvenlisin hayran kaldım
yok ben bos özguven kasıyom 170 58 😄
Ben de 175 68 kg😅
öwğcnwpfnwpfmelfkpc Seni dövemeyebilirim
Haha neden sonuçta tek tekmeye bakıyor dediğin gibi
175 68 kg Ama sporcu degilse döverim gibide bilemedim
Sen o taktiği nereden öğrendin ki... yasak normalde o
hangi taktik ya Taktik maktik yok bi tekmeyle finito
Önceden yaptın herhalde bu kadar emin olduğuna göre
yok dusundum ve yapabilecegim kanaatine vardim 😄
Senle dövüşümüz birkaç saniye sürerdi gibi geliyor
dimi bi darbede bayilirdin 😄
Sporcu olmama rağmen senden korktum. Srm bunu nereden öğrendin ki filmlerden falan mı
herkes bilmiyo muydu ya bunuu Hangi spor merak ettim sporcuysan dövemeyebilirim
Kısa bir süre Krav Maga yaptım. Herkes biliyor da sen bayılmaya sebep olduğunu falan da biliyorsun
krav maga yaptiysan ben bu yaristan cekiliyorum sansim yok 😔
Haha krav maga sana karşı o kadar işe yaramaz ki kadın olduğun için
nasil yaramiyo kafada bi yerlere dokunup bayiltmiyorlar mı insanı 😔
umarim bende yapicam krav maga cok havali ya Ji jitsu yaptin mi o da cok iyi
Ben o kadar bilmiyorum, daha çok zayıf noktalara vurmak üzerine. Kasık ve boyun gibi. Bu ikisi de erkeklerde daha hassas ve zayıf (boğaz Adem elması yüzünden)
aa adem elmasindan bayiliyorlarmiymis bilmiyodumm
Jui jitsu yapmadım. Kadınlar için Krav Maga ve Wing Tsun tavsiye ederim, kas kütleniz daha az olmasına rağmen güç gerektirmeyen sporlarına bunlar. Zayıf noktalara vurarak her erkeği yenebilirsiniz
krav maga denicem seneyee Sen niye biraktinn
Kasıklarıma tekme gelince ara vermem gerekti sonra da bıraktım
aa bi sorun olusturdu mu sana
Taktik olarak şunları verebilirim:
Erkeklerin dengesi daha kötü, düşmeleri daha kolay
Erkeklerin acıya dayanıklılıkları daha az
Erkekler daha kolay yoruluyor
Erkeklerin bacak arası ve boğazda ekstra zayıf noktası var, Adem elmasına vurmak daha kolay ve daha hassas zaten
Ve tabii ki kadınlar erkeklerden daha esnek
Ağrıdan antrenmanlara gidemedim bir süre
geçmiş olsun sence 3 yıllık Krav maga bilen kadın 2 yıllık kick bokscu erkegi dövebilir mi
hangisi kazanir
Bir spor müsabakasında erkek kazanır. Sokak kavgasıysa işler değişir
hayir sokak kavgasii
Erkeğin pek şansı yok o zaman. Hafif bir darbe bile bitirir adamı.
vay bee iyiyymiss
Sence ne olurdu?
ya psikolojik olarak kadin direkt yenilme kafasinda olur kaslı birini görünce Bence o yüzden erkek dover gibi
Ama işte kasların önemi yok sokakta her şey bir tekmeye bakıyor
Tesekkürlerr
bu arada soruyu anket koymadan sorsaydın daha cok cevap gelirdi bence öylede dene
Teşekkür ederim. Bu konuda deneyimlerimi anlatabilirim istersen
olurr
Siyah kuşak bir kız ve siyah kuşak bir erkek tanıyordum. Bir gün ikisi tartıştılar kim daha güçlü diye. E erkek kazandı tabii ki. Sonra sokak kavgası olarak rövanş yapmaya karar verdiler, her şey serbest bu sefer. Kız bacak arasına tekme atmış ve dövüş anında bitmiş.
ÖQİDMQPNDĞWDMĞSMFĞSMCŞC
off bende gitmek istiyorum cok iyi sporr
Noldu...
Sanırım sen de kurallar olmasa kadınlar erkeklerden güçlü diyenlerdensin
cok iyi ya beklemiyodum ama ya o erkegin teki patlarsa nolcak Kiza dava falan acar herhalde
yok bana sporcu erkekler yenilmez gibi geliyodu kiz helal olsun
Sporcu erkekler antrenmanda bunu o kadar sık yaşıyor ki. Haftada 2 kez falan birinin başına geliyor. Koruma takarken bile yere seriliyoruz
vay be sen İstanbul'da misin
Hayır özelden devam edelim istersen
tamam actim eklersin
Ekledim ama xper az da sen yazabilir misin?
yazdim
Benimle aynı boyda aynı kiloda erkek yoktur😂
Ahaha neden
Kısayım ve zayıfım
Peki sence dövebilir misin? Her şey serbest