1 ay

Bu durumda benim de Vozol kullanmaya başlamam normal mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Akrabalarımızın yarısından çoğu yurt dışında yaşıyor. Benim de yurt dışında 13 tane kuzenim var ve bildiğim kadarıyla en az 6 tanesi Vozol kullanıyor. Aynı şekilde burada yaşayan kuzenlerimden 1 tanesi de hem sigara içip hem de ara ara Vozol kullanıyor. Bu durumda benim de Vozol kullanmaya başlamam normal mi? ( NOT: Ortaokuldan mezun olduğum zaman bir ara sigaraya heveslenmiştim, ama sonra hem tadını sevmediğim için hem de yanıp küle döndüğü ve hâliyle paramı da küle çevirdiğini düşündüğüm için bırakmıştım. O zamanlar Vozol vb. elektronik sigaralar neredeyse hiç yaygın değildi, hatta yanılmıyorsam Türkiye'de yoktu ve ben tam da Vozol benzeri bir şeyin olmasını çok istiyordum. )
Bu durumda benim de Vozol kullanmaya başlamam normal mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla