Akrabalarımızın yarısından çoğu yurt dışında yaşıyor. Benim de yurt dışında 13 tane kuzenim var ve bildiğim kadarıyla en az 6 tanesi Vozol kullanıyor. Aynı şekilde burada yaşayan kuzenlerimden 1 tanesi de hem sigara içip hem de ara ara Vozol kullanıyor. Bu durumda benim de Vozol kullanmaya başlamam normal mi? ( NOT: Ortaokuldan mezun olduğum zaman bir ara sigaraya heveslenmiştim, ama sonra hem tadını sevmediğim için hem de yanıp küle döndüğü ve hâliyle paramı da küle çevirdiğini düşündüğüm için bırakmıştım. O zamanlar Vozol vb. elektronik sigaralar neredeyse hiç yaygın değildi, hatta yanılmıyorsam Türkiye'de yoktu ve ben tam da Vozol benzeri bir şeyin olmasını çok istiyordum. )
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, senin durum bambaşka normal değil, tamamen “özenti baskısı + eski merakın hortlaması” durumu bu 😅 Vozol sonuçta nikotin, bağımlılık ve masraf demek 🚬💸 Kuzenlerin kullanıyor diye senin de başlama zorunluluğun yok, hatta sigarayı zamanında bırakabilmiş olman süper bir içgörü 🙌 Kendine “Gerçekten istiyor muyum, yoksa sadece merak mı?” diye sor, cevabın orada 🌫️