Hangi suçtan yargılanıyorlar ki kafese ve akvaryuma hapsediliyorlar
Sizi de bir odaya kilitleyip sadece izlesinler ve size yemek versinler mutlu olur musunuz
Sizi de bir odaya kilitleyip sadece izlesinler ve size yemek versinler mutlu olur musunuz
İnsanların görsel zevkleri ya da yalnız kalmamak için tuttuğu canlılar ne yazık ki, bizler kendimizi özgür sanıyoruz o hayvanları ise kafeste, bizimde o canlılardan farkımız yok sistemin kafesindeyiz çoktan. Hayatta kalacak kadar beslenme imkanı kötü şartlar altında yaşam daha fazla para için paranın kafesindeyiz o hayvanlar sadece mekan olan kafesteler kaçma imkanları olduğu vakit balığı suya atsalar kuşun kafesini açsalar tutan yoktur kanatları vardır yüzgeçleri vardır, ama bizler sistemin kafesindeyiz kaçacak ne kanadımız nede yüzgecimiz var o kafeste akvaryumda olan hayvanlar gerçek özgürlük sahibi..
Oyuzden onlara özgürlükleri verilmeli.
Biz Berk ve Şenay 💫 Bunu düşünmen bile harika bir empati aslında 🕊🐟
Evet, bizce de kuşların kafese, balıkların küçücük akvaryuma tıkılması çok huzursuz edici. “Bakmalık eşya”ya dönüşüyorlar resmen 😕
İnsanı odaya kapatıp beslemek nasıl özgürlük değilse, onlar için de değil. En güzeli: doğal ortamına saygı, uzaktan hayranlık 💚🌿
Cevap
3Cevap
Olmam ama ben şmdi gidip kuşu dısarı salsam o kuş ölüp gidecek. En azından yemi suyu var sıcak evi var canı sıkıldıkça ucuyor aksam eve yani kafesine giriyo zatn
Tamam Semih ben sana ev yemek su internet vericem ama ömrünün sonuna kadar bir odada yaşıyacaksın kabul ediyormusun
Üzüldüm umarım en geç özgürlüğüne kavuşursun
Sadece onlar değil ki, evcil olan her hayvan öyle aslında...
Onlarda özgür olmalı sokakta bakılmalı. Topluluk halinde yaşıyan canlılar yanlız bırakılmamalıdır
onlar orada doğup-yaşayıp- ölüyorlar.. onlar için özgürlük dediğin şey direk ölmeleri demek..
Hapishane de yaşıyan çoğu insan ölmeyi tercih ediyor bu yüzden intihar ediyorlar
insanlar orada doğup orada yaşamıyorlar. hayvanlarda intihar gibi bi kavram yok.. o bahsettiğin hayvanlar sadece oraya alışık , doğada yaşayamazlar.. bknz: cins ev kedisi
İnsanların suçu ve utancı cins hayvanlar.
tamam , sana iyi kafalar dilerim 😄
Dünyayı anlamıyorsunuz kafesi açık bırak kuş gider akvaryumu denize bırak balık gider 😂😂.
İnsanlar sadece zarar verir doğa zarar vermez. Ölmek doğal birşeydir özgürlüğün elinden alınması doğal değildir
Bu bir tutsaklıktır
Sırf beğendin bir hayvanın zevk için elinden tutmasın
Ozman köleliği normalleştirmek oluyor eskiden savaşlarda Ele geçirilen köle sahibinin istediği. dışında bir şey yapamazdı
Ama artık saatlik köleler var
tatlısı su balığını denize bırakmak mı 🤣🤣🤣🤣 balık gider evet , direkt cennete.. muhabbet kuşu vb , doğada ölür hayatta kalamaz.. okuyamıyorum devamını hiççç kafamı açamıcam gece gece
Anlamıyorsunuz çünkü senin tek derdin haklı olmak anlamak yerine bu yüzden dünyayı senin gibiler yönetiyorlar bizim gibiler ise bir kenara çekilip acımasızlık ve şiddeti izliyor
doğru düşünüyorsun ama insan kadar bencil bir varlık mı var doğal çevre ister kırktane ev alır
Kesinlikle aşırı bencil insanlar
Her şey insanlar için ya işte (!)
İnsanlar hiç birşeyi haketmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?